Spot za pjesmu Rim Tim Tagi Dim, s kojom je Baby Lasagna predstavljao Hrvatsku na ovogodišnjem Eurosongu, skupio je 10 milijuna pregleda na YouTubeu u pet mjeseci.
Kako piše Index, 29-godišnji glazbenik time se pohvalio na Instagramu.
“10 milijuna pregleda. Hvala vam”, napisao je.
Podsjećamo, pjesma je odmah privukla pažnju eurovizijskih fanova svojim ritmom pa su mnogi pomalo zanemarili tekst, pogotovo zato što je izvorno napisan na engleskom jeziku. U pjesmi Rim Tim Tagi Dim on pjeva o odlasku nakon kojeg se nema namjeru vraćati.
Rim Tim Tagi Dim je veliki hit i nakon Eurosonga. Baby Lasagna se nedavno pohvalio da se njegova pjesma puštala i tijekom Olimpijskih igara u Parizu. “Ujedinio si cijeli svijet, bravo”, pisali su mu tad obožavatelji.
U velikom finalu Eurosonga pjesma Rim Tim Tagi Dim je ostvarila najbolji hrvatski rezultat – drugo mjesto, a uspjeh je još veći kada se uzme u obzir da je upravo hrvatska pjesma imala najviše glasova publike.