Zadarska županija i ove je godine namijenila značajna sredstva za potpore u poljoprivredi i ruralnom razvoju.
U ovogodišnjem Javnom pozivu osigurano je 250 tisuća eura iz županijskog proračuna, a sredstva su namijenjena poticanju rasta poljoprivredne proizvodnje i prehrambenog sektora na području Zadarske županije.
– Poljoprivreda je iznimno važna za našu županiju i zato kontinuirano ulažemo u njen razvoj. Ovim potporama želimo pomoći našim poljoprivrednicima da moderniziraju svoju proizvodnju, povećaju konkurentnost i osiguraju bolju budućnost. Naši su proizvođači napravili veliki iskorak u kvaliteti, ali i marketinškoj prepoznatljivosti svojih proizvoda što je iznimno važno za brendiranje naše županije kao enogastro destinacije za što svakako imamo preduvjete. Vjerujem da će i ovaj Javni poziv naići na značajan odaziv i da ćemo zajedno nastaviti graditi snažnu i održivu poljoprivredu Zadarske županije, istaknuo je župan Božidar Longin podsjetivši kako je Zadarska županija proteklih nekoliko godina uložila značajna sredstva kako bi potaknula dodatan razvoj poljoprivrede na svojem području, od redovnih godišnjih potpora proizvođačima pa do izgradnje više sustava navodnjavanja poljoprivrednih površina.
Putem ovog javnog poziva moguće je financirati više različitih aktivnosti – od kupnje opreme, strojeva i alata, plastenika i staklenika, novih trajnih nasada, povećanja stočnog fonda i navodnjavanja pa do opremanja kušaonica, ulaganja u marketinške aktivnosti i ekološkog certificiranja proizvoda.
– Zadarska županija dodjelom potpora u sektoru poljoprivrede i ruralnog razvoja nastoji potaknuti razvoj održive i konkurentne poljoprivrede i prehrambenog sektora. Kroz mjere koje se sufinanciraju, poljoprivrednici imaju priliku poboljšati svoju poljoprivrednu proizvodnju te zadovoljiti potrebe koje im nameće tržište, poručio je pročelnik za poljoprivredu, ribarstvo i EU fondove, Daniel Segarić.
Ne propustite priliku i iskoristite potpore Zadarske županije za razvoj svog poljoprivrednog gospodarstva!
Sve detalje pročitajte OVDJE.