Ukupan prihod od humanitarnog koncerta “Niste sami” za stradale u poplavama u BiH iznosi 45 897 eura, a organizator koncerta najavio je da će biti popravljene tri kuće. Također, troškove organizacije i produkcije u iznosu od 22 471 eura platio je organizator Tomislav Kašljević.
“Nažalost, ljudi često reagiraju samo u trenutku kada se dogode katastrofe ili desetak, petnaest dana nakon toga. To je u ljudskoj prirodi. Kasnije se situacija zaboravi. Mi smo baš željeli da ovo napravimo kasnije, da pokažemo da žrtve poplava nisu zaboravljene”, rekao je Saša Lošić Loša dodavši kako se osjeća privilegiranim da može pomoći onima koji su u sekundi sve izgubili.
Nakon što je 28. studenog u Areni Zenica održan humanitarni spektakl “Niste sami” na kojem su sudjelovali Gibonni, Halid Bešlić, Bajaga i Plavi orkestar, organizator, producent i idejni tvorac Tomislav Kašljević obavijestio je javnost koliko je novca prikupljeno.
Prodano je 3 505 ulaznica po cijeni od 10,23 eura, što ukupno iznosi 35.866 eura. Prihod od humanitarnog telefona, koji je bio aktivan tijekom prijenosa koncerta na BHT 1, kao i sljedeći dan, iznosi 10.031 euro. Registrirano je 9 838 poziva po cijeni od 2 KM (1,02 eura). Ukupan bruto prihod od humanitarnog koncerta “Niste sami” tako iznosi 45 897 eura.
“Kompletan prihod od 45 897 eura bit će uplaćen Udruzi Pomozi.ba koja će novac preusmjeriti na renovaciju tri kuće koje predloži udruga,” rekao je Tomislav Kašljević.
Rashodi koncerta iznosili su:
Dvorana Arena: 2 556 eura
Razglas, rasvjeta, produkcija: 9 459 eura
Hotelski i troškovi hrane: 1 836 eura
Zaštitari-redari: 1 428 eura
Black Line/instrumenti za glazbenike: 695 eura
Štampanje bilborda, plakata i lijepljenje: 613 eura
PDV na kupljene ulaznice (17 posto): 4 349 eura
Troškovi prijevoza pojedinih glazbenika: 1 125 eura
Pomoćni radnici: 410 eura
To ukupno iznosi 22 471 euro. Kompletne navedene troškove organizacije i produkcije koncerta u iznosu od 22 471 euro platio je organizator, producent i idejni tvorac Tomislav Kašljević.
EP2 Media (kupikartu.ba) odrekla se provizije za prodane ulaznice i troškova štampe ulaznica.
Što se humanitarnog telefona tiče, bio je aktivan 28. studenog kada je realizirano 9.458 poziva, čime su prikupljena sredstva u iznosu od 9 647 eura. Sljedećeg dana, 29. studenog, realizirano je 380 poziva, dodajući još 384 eura. Ukupni broj poziva iznosi 9 838, što čini 10 031 euro.