Nakon objave teksta o reakcijama građanki na stanje na Muraju, direktorica Turističke zajednice grada Zadra Iva Bencun uputila je odgovor jednoj od čitateljica koja je izrazila nezadovoljstvo zbog čistoće i općeg dojma prostora tijekom aktualnih manifestacija.
U odgovoru direktorica navodi kako su reakcije građana važne i da TZ Zadar ohrabruje sve koji uoče nepravilnosti da ih prijave:
“Iako se mi trudimo sve popratiti, uvijek je moguće da nam neke stvari promaknu i stoga nam je izuzetno bitno da građani reagiraju.”
Što se tiče same manifestacije, Bencun ističe da je Turistička zajednica na upit organizatora zatražila korištenje Muraja od Grada, a cilj je bio privući više posjetitelja u taj dio grada te rasteretiti opterećenije dijelove Poluotoka.
“Ja osobno sam bila na Muraju sinoć i sudeći po posjećenosti i pozitivnim reakcijama posjetitelja rekla bih da je namjera ostvarena, možda i preko očekivanja.”
U odgovoru su navedeni i detalji o održavanju čistoće – dvije osobe za dnevno održavanje, četiri za večernju dezinfekciju te jutarnje čišćenje koje provodi Čistoća oko 7 sati.
“Moguće je, naravno, da ste vi u šetnji bili i ranije”, stoji u odgovoru upućenom građanki.
Iako Bencun ne ulazi u konkretne prozivke građana koje se odnose na pogodovanje i transparentnost u odobravanju manifestacija, naglašava da će se prostor nakon završetka događanja dodatno temeljito očistiti te nudi otvorenu komunikaciju za sve dodatne prijedloge i sugestije.
Evo što je Bencun odgovorila građanki, u cijelosti:
“Poštovana, najprije zahvaljujem što ste se potrudili poslati nam ove informacije i svoj osvrt na manifestaciju na Muraju.
Iako se mi trudimo sve popratiti uvijek je moguće da nam neke stvari promaknu i stoga nam je izuzetno bitno da građani reagiraju i javljaju nam ako se bilo što neprimjereno događa u javnom prostoru.
Što se tiče same manifestacije Turistička zajednica grada Zadra je, na upit organizatora, od grada Zadra zatražila i odobrila korištenje prostora na Muraju. Naime, namjera je bila privući više posjetitelja u taj dio grada koji nam se činio nedovoljno prepoznat od strane samih građana, a i turista. Istovremeno smo smatrali da ćemo rasteretiti neke druge dijelove poluotoka koji su prilično opterećeni.
Ja osobno sam bila na Muraju sinoć i sudeći po posjećenosti i pozitivnim reakcijama posjetitelja rekla bih da je namjera ostvarena, možda i preko očekivanja.
Što se tiče održavanja čistoće:
1. organizator ima 2 osobe koje održavaju čistoću stolova (od 12-24 h) i wc-a
2. 4 osobe nakon završetka manifestacije dodatno sve stolove, stolice i wc dezinficiraju
3. Djelatnici Čistoće svako jutro prazne kante i dodatno očiste prostor ukoliko je bilo posjetitelja koji su se zadržali i nakon ponoći, što bude slučaj jer je prostor ugodan i ljudi vole boraviti tamo
Djelatnici Čistoće ujutro čiste oko 07:00; upravo sam ih kontaktirala i potvrdili su mi da je i jutros bilo tako te da su sve očistili.
Moguće je naravno da ste vi u šetnji bili i ranije.
Nakon što manifestacija završi sve će se ukloniti i prostor dodatno temeljito očistiti.
Ukoliko budete imali bilo kakvih dodatnih primjedbi ili sugestija u smislu ponude na Muraju biti će mi drago s Vama popričati i osobno”, navodi u svom odgovoru Iva Bencun.