Centralni informacijski zdravstveni sustav (CEZIH) ponovno nije u funkciji, što uzrokuje poteškoće u radu zdravstvenih ustanova diljem zemlje. Dodatni problem predstavlja i nefunkcionalnost službene web stranice CEZIH-a, koja bi trebala obavijestiti korisnike u slučaju tehničkih poteškoća.
Pad sustava najčešće se događa krajem radnog tjedna, u petak, ili početkom novog, u ponedjeljak, što dodatno komplicira rad zdravstvenih djelatnika.
U tijeku su radovi na sustavu, a zaposlenici bolnica ističu kako su već navikli na učestale probleme te kako su primorani ostajati duže na radnom mjestu kako bi nadoknadili izgubljeno vrijeme.
“Problemi su prisutni od jutra, sustav povremeno proradi, no češće ne radi nego što radi. Trenutno ne možemo povlačiti uputnice, upisivati pacijente niti provjeravati dopunska osiguranja. Već smo navikli na ovakve situacije, pa se snalazimo kako znamo kako bi pacijenti što manje osjetili te probleme. Na kraju dana ostajemo duže kako bismo ispravili sve što se nakupilo tijekom prekida,” izjavio je zaposlenik osječke bolnice.
Uz to, trenutno je otvoren natječaj za održavanje CEZIH-a, a jedini ponuditelj je tvrtka Ericsson, koja je i dosad bila zadužena za održavanje ovog sustava.
Zdravstvene ustanove i dalje se nadaju stabilnijem rješenju za funkcioniranje sustava, no sve češći prekidi ukazuju na potrebu za temeljitijom reorganizacijom i ulaganjima, javlja Jutarnji list.