Trgovački lanac naplaćivao je kupcima povratnu naknadu za sok, ali ta se ambalaža ne može vratiti jer nema oznaku da je povratna.
Na ozbiljan problem deseci potrošača upozorili su potrošački pokret “Halo, inspektore” ovih dana. Riječ je o novom soku od naranče s pulpom kojeg proizvodi njemački Molkerei Gropper, a na tržište ga stavljaju Plodine, piše Danica.hr.
“Prijave su nam stigle sa svih strana Hrvatske: od Slavonije, Dalmacije, Istre i Kvarnera do Zagreba. S time da su i cijene bile različite: od 1,67 eura u Pleternici do 3,33 eura u Novalji, Zagrebu…”, upozoravaju iz “Halo, inspektore”.
Tisuće kupaca diljem Hrvatske naknadno su htjele vratiti te plastične boce i uzeti naplaćenu im naknadu od 0,10 eura. No, na bocama nije bilo oznake, a trgovci su u Plodinama uredno naplaćivale naknadu, prevarili potrošače i počinili težak prekršaj, ističu oni.
“Halo, inspektore” o svemu je obavijestio Carinsku upravu i Državni inspektorat koji su poduzeli propisane aktivnosti. Proizvod je hitno povučen s tržišta, a Plodine će vjerojatno potrošačima morati vratiti novac. A čekaju ih i masne kazne.
– U svakom slučaju, nemojte baciti te boce u otpad jer čekamo odgovor Plodina koje potrošačima moraju vratiti neosnovano naplaćenu naknadu bez mogućnosti legalnog povrata sredstava. Čekat ćemo i rješenja o kaznama koja će dobiti Plodine. U međuvremenu, pažljivo i odgovorno kupujte sve proizvode. Posebice u hrvatskim trgovinama, poručili su iz platforme “Halo, inspektore”.