Američki lanac brze hrane McDonald’s planira u svojim restoranima u SAD-u uvrsti sadržajniji obrok od pet dolara, sa četiri artikla kako bi spriječio sve veći odljev potrošača sa nižim primanjima.
Novi obrok bi sadržavao McChicken ili McDouble, kao i četiri komada piletine (nuggets), pomfrit i piće, prenosi CNBC.
Potencijalna nova ponuda dolazi u vrijeme kada brojni potrošači sa niskim primanjima počinju manje trošiti, što iznimno važno lancima brze hrane.
“Potrošači su i dalje diskriminirani sa svakim dolarom koji potroše jer se suočavaju sa povišenim cijenama u svakodnevnoj potrošnji, što stvara dodatni pritisak na industriju restorana brze usluge”, rekao je u travnju izvršni direktor kompanije Chris Kempczinski.
Američki gigant je nedavno objavio da su njegovi kuhari napravili “veći, zasitni hamburger” u pokušaju da povećaju prodaju, prenosi Bloomberg.
Novi proizvod će prvo biti predstavljen na određenim tržištima kako bi se testirala njegova privlačnost na globalnom nivou.
Kompanija McDonald’s je u prosincu predstavila planove za poticaj rasta fokusiranjem na osnovne stavke menija, javlja Poslovni dnevnik.