Na Facebook stranici “Halo, inspektore” objavljen je još jedan problem kojeg su prijavili potrošači.
Naime, u mesnici Pivac u Petrinji, s obzirom da nisu gledali pažljivo, potrošači su kupili proizvode s isteklim rokom trajanja.
– Naknadnim uvidom potrošači su zatekli još proizvoda koji su bili izloženi na naplatnom pultu u plastičnoj posudi daleko od temperaturnog režima koji je propisan. Na jednom od proizvoda (Domaća kobasica) markerom je bilo išaran rok trajanja koji je 30.12.2024. a drugom proizvodu (Kulen Premium ) do 02.01.2025. Na upit potrošača zašto djelatnice to rade uslijedila je isprika i odgovor kako im je velik pritisak “od gore”, iz Uprave i da morajun prodati tu robu,” pisali su nam potrošači u pritužbama koje smo zaprimili. Zato smo se obratili izravno u Upravu “Pivca” te ih upozorili na tu situaciji koja nije u skladu sa zakonom, navodi se u objavi na stranici.
Dobili su ubrzo odgovor koji u cijelosti objavljuju:
“Obavještavamo vas da Pivac maloprodajna mreža posluje sukladno važećim zakonskim propisima, uključujući propise koji reguliraju informiranje potrošača o hrani. Zaposlenici su dužni kontinuirano kontrolirati rokove trajanja artikala. Roba pred istekom se označava i snižava joj se cijena, a roba kojoj je istekao rok trajanja povlači se iz trgovina i ide u povrat, sa čime su upoznati svi djelatnici.
Dakle, situacija koja je tema Vašeg upita ni u kom slučaju ne predstavlja standardnu politiku poslovanja Pivac poslovnica, već izdvojenu pogrešku osoblja u poslovnici Petrinja. Odmah po primitku ove informacije osoblje dotične poslovnice je upozoreno, kako se slična situacija više ne bi ponovila.
Ispričavamo se kupcima zbog nastale neugodne situacije. Ujedno, ljubazno molimo kupce koji su eventualno kupili proizvod s isteklim rokom trajanja, da se jave u poslovnicu radi povrata novca,” odgovorili su iz Pivca.
Uvidom u taj objekt utvrđeno je povlačenje svih proizvoda kojima je istekao rok trajanja čime je i ovaj slučaj uspješno zaključen.