Jeste li se ikada našli u situaciji da točite gorivo i nakon što sustav sam prekine mlaz, vi pokušate dotočiti još malo, ‘do čepa’?
Ako jeste, niste sami i radite grešku koju čine mnogi vozači automobila, a nisu ni svjesni da si tako zapravo izbijaju novac iz džepa te da tako mogu i oštetiti automobil.
Naime, kada sustav sam prekine mlaz goriva, to čini kada je rezervoar uistinu napunjen do vrha, iako nam se čini da stane još malo.
Ako i dalje nastavite točiti gorivo, zapravo samo ‘bacate novac u vjetar’, jer spremnik će sve to što pokušate dotočiti detektirati kao višak i izbaciti kroz odvodnu cijev, a vi ćete to gorivo ipak platiti.
Osim toga, auto tako možete i oštetiti jer gorivo koje je višak može se preliti po karoseriji i oštetiti boju.
Uz to, dok točite gorivo ispuštaju se i plinovi koji bi daljnjim naprezanjem crijeva mogli oštetiti filtar s aktivnim ugljenom koji imaju moderni automobili.
Ako se filtar pokvari, povećat će se plinske emisije vozila i motor bi mogao nepravilno raditi, pišu 24 sata.