023.hr
Dračevljani i gosti plesali uz Rockatansky bend na fešti Presvetog Srca Isusova
U Hrvatsku dolazi nizozemski lanac poznat po iznimno niskim cijenama, prve trgovine u 2026. godini
Napulj pogodio najsnažniji potres u 40 godina: “Tlo se treslo kao nikada!”
OBAVIJEST IZ LIBURNIJE Zbog radova, privremeno okretište autobusa u Diklu na platou Mali Milini
ROŠADA Zadarska nadbiskupija imenovala i razriješila 12 svećenika, evo koji su to
JESTE LI SPREMNI? Od sutra skuplji duhanski proizvodi, kutija cigareta koštat će skoro 5 eura
MINISTAR ZADOVOLJAN Prihod od stranih turista u prva tri mjeseca za 54 milijuna eura veći u odnosu na lani
Znate li koliko je Hrvatska dužna? Hrvatska narodna banka objavila najnovije podatke
NE’Š LOPOVE! U Bibinjama pokušali provaliti u auto, policija ih uhvatila na djelu
Nijemci kažu da im je Hrvatska skupa: “Zato više ne dolazi tako puno turista”
  • Naslovnica
  • Najnovije
  • Vijesti
  • Zadar
  • Županija
  • Sport
  • Vrijeme
  • Podcast
  • Galerije
  • Kultura
  • Show
  • Lifestyle
  • Sci-tech
  • Promo
Promijeni veličinu slovaAa
023.hr023.hr
Najnovije objavljeno
VIJESTI
Zadar
ŽUPANIJA
SPORT
VRIJEME
PODCAST
GALERIJE
KULTURA
SHOW
LIFESTYLE
SCI-TECH
PROMO OBJAVE

Imate vijest koju želite dojaviti?

Želite li se oglasiti na našem portalu?

NAJNOVIJE

ZADAR

ŽUPANIJA

SPORT

VIJESTI

VRIJEME

PODCAST

GALERIJE

KULTURA

SHOW

LIFESTYLE

SCI-TECH

PROMO OBJAVE

Imate vijest koju želite dojaviti?

Želite li se oglasiti na našem portalu?

 
SVA PRAVA PRIDRŽANA © 2023. - 2025. QUANTUM MEDIA
Vijesti

TURISTIMA SMO PRESKUPI Direktor HTZ-a: “Sve je više primjedbi na cijene naših usluga!”

Autor: 023.hr
Objavljeno: 6. veljače 2025.
Čitanje članka: oko 5 min
Matija Lipar
Podijeli
- SADRŽAJ POČINJE NAKON OGLASA -
Izdvojeno u ovom tekstu
“Po analizama koje smo radili, cijene su rasle između 10 i 15 posto”“Cijena će biti glavni čimbenik koji će utjecati na izbor destinacije za odmor”“Hrvatska je in destinacija”

Direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić na HRT-u je govorio o cjenovnoj konkurentnosti hrvatskog turizma.

“Hrvatska je prepoznata još uvijek kao jedna od najpoželjnijih turističkih destinacija na inozemnom tržištu, ali isto tako je činjenica da je sve više primjedbi na cjenovnu razinu naših usluga i da u tom smislu trebamo učiniti sve da ostanemo cjenovno konkurentna destinacija kako za domaće tako i za inozemne goste”, rekao je Staničić.

Naglašava da postoje izazovi u segmentu ugostiteljskih usluga i što se tiče smještajnih kapaciteta koji u pojedinim dijelovima godine odskaču od one razine cijena koje nude mediteranske zemlje u našem okruženju.

- TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA -

“Po analizama koje smo radili, cijene su rasle između 10 i 15 posto”

Staničić je rekao da su cijene za ovu sezonu rasle za otprilike 10-15 posto.

“Teško je unificirati s obzirom na raznoliku turističku ponudu i smještajnih kapaciteta i ugostiteljstva, ali negdje između 10 i 15% po našim analizama koje smo radili”, rekao je.

“Vidljivo je da je Hrvatska još uvijek konkurentna turistička zemlja, međutim, u pojedinim dijelovima godine i u pojedinim segmentima smještaja i ugostiteljskih usluga odskačemo od konkurencije i to je ključna poruka danas, da moramo učiniti sve da ostanemo cjenovno konkurentni na turističkom tržištu”, ponovio je.

- TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA -

“Mi smo danas imali jedan presjek deset najvažnijih emitivnih tržišta iz kojih imamo negdje oko 70% turističkog prometa u smislu dolazaka. Podaci pokazuju da Hrvatska još uvijek ima stabilnu poziciju kad govorimo o bukingu iako je prerano govoriti za cijelu turističku godinu”, ustvrdio je Staničić.

“Cijena će biti glavni čimbenik koji će utjecati na izbor destinacije za odmor”

Ipak, napomenuo je da cjenovno odskačemo od određenih konkurenata, primjerice Grčke, Španjolske, Italije, Francuske. U tom smislu “trebamo biti mudri i pametni kod formiranja cijena”, dodao je.

“Znamo da veliki hotelski lanci mogu na dnevnoj bazi reagirati jer imaju prodajne kanale koji su jako vješti i mogu reagirati u vrlo kratkom roku. Treba pratiti cijene na dnevnoj bazi na tržištu i tome se prilagoditi”, istaknuo je.

- TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA -

U svakoj zemlji, kaže, postoji određena rezerva s obzirom na gospodarsku situaciju u svim europskim zemljama.

“Apostrofirao bih neka daleka tržišta poput SAD-a s obzirom na to da oni i najviše troše, ali unatoč tome i oni su oprezni kod izbora destinacije i cijena će definitivno biti glavni čimbenik koji će utjecati na izbor destinacije za ovogodišnji odmor”, rekao je.

Direktor Hrvatske turističke zajednice osvrnuo se na današnji skup hrvatskog turizma i rekao kako treba zadržati konkurentnost na tržištu.

“Prisutan je trend bukiranja u pred i postsezoni”
“Trebamo promišljati u pravcu kvalitete, da se za određenu razinu cijene koja je formirana da vrijednost za novac, odnosno da se da i određena viša razina usluge u smislu kvalitete, raznolikosti cijelog paketa turističke ponude i onoga što možemo ponuditi našim gostima koji dolaze u Hrvatsku, da budemo i dalje gostoljubivi”, naglasio je.

U špici sezone prošle godine primijetili su se već određeni trendovi, pad potrošnje stranih gostiju, pad prihoda. Na pitanje što ako se i dalje nastavi taj trend da se gosti odlučuju više doći u predsezoni i u postsezoni, kada su cijene niske, odgovorio je:

“Mi smo upravo na tragu ovoga i u našoj analizi utvrdili da je trenutačno prisutan trend ranog bukinga i trend bukiranja u pred i postsezoni upravo zbog niže razine cijena nego što je to u špici, u srpnju i kolovozu”, rekao je.

“Zato je današnji sastanak i glavna poruka s tog sastanka da još uvijek imamo malo vremena za glavnu turističku sezonu, ali da zaista budemo u okvirima cjenovne konkurentnosti i onoga što nude naši konkurenti”, dodao je.

“Hrvatska je in destinacija”

Staničić je ponovio da je Hrvatska prekrasna zemlja, in destinacija, ali trebamo biti iskreni i pošteni jer su i mnoge destinacije na Mediteranu vrlo konkurentne i lijepe.

“Mislim da imamo puno komparativnih prednosti koje možemo ponuditi i domaćim i stranim gostima – od raznolike turističke ponude, prirodnih ljepota, kulturno-povijesne baštine, enogastronomije – i činiti jedan ukupni paket koji će zaista ponuditi doživljaj gostima zbog kojeg će oni i dolaziti. U to sve treba utkati i našu poznatu gostoljubivost i vjerujem da ćemo uz cjenovnu konkurentnost zadržati dobar imidž na turističkom tržištu”, zaključio je, prenosi Index.

- PRIMAJTE VIJESTI I PUTEM NAŠIH KANALA -
Ad imageAd image
Ad imageAd image
@023.zadar

Oznake:cijenegostismještajturistituristička sezona
- OGLAS -
- OGLAS -

Možda vam se sviđa i ovo...

Vijesti

U Hrvatsku dolazi nizozemski lanac poznat po iznimno niskim cijenama, prve trgovine u 2026. godini

Vijesti

Napulj pogodio najsnažniji potres u 40 godina: “Tlo se treslo kao nikada!”

Vijesti

JESTE LI SPREMNI? Od sutra skuplji duhanski proizvodi, kutija cigareta koštat će skoro 5 eura

Vijesti

MINISTAR ZADOVOLJAN Prihod od stranih turista u prva tri mjeseca za 54 milijuna eura veći u odnosu na lani

Vijesti

Znate li koliko je Hrvatska dužna? Hrvatska narodna banka objavila najnovije podatke

Vijesti

Nijemci kažu da im je Hrvatska skupa: “Zato više ne dolazi tako puno turista”

Županija

Bloger Krule u jednom restoranu u Sukošanu platio porciju prženih jadranskih lignji 24 eura, točeno pivo 4 eura: “Je li to skupo? Nije”

Vijesti

Marko Vučetić: “Uništavamo državu na isti način na koji je Thompson uništio glazbu i poetiku”

- OGLAS -
023.hr

Pojedine rubrike ovog portala mogu donositi sadržaje koji nisu primjereni osobama mlađim od 18 godina.
Nakladnik: Quantum media d.o.o. // Impressum // Email: [email protected] // WhatsApp: 091/6666-888
Korisne poveznice: Zahtjev za brisanjem // Uvjeti korištenja // Dojava vijesti // Pravilnik nagradnih natječaja
Oglašavanje: Upoznajte se s mogućnostima oglašavanja na ovoj poveznici, ili nazovite 023/777-900

Družimo se i na ovim mrežama

Sva prava pridržana © 2024. Quantum media d.o.o.
Dobrodošli natrag!

Prijavite se u svoj račun

Username or Email Address
Password

Izgubljena lozinka