Hrvatski izložbeni prostor dominira na najvećem američkom turističkom sajmu, New York Travel & Adventure Show, koji se održava u New Yorku 27. i 28. siječnja. Organizirano predstavljanje Hrvatske na ovom prestižnom događaju rezultat je suradnje Hrvatske turističke zajednice i Predstavništva HTZ-a u New Yorku. Osim mnogobrojnih agencija i hotelskih tvrtki, 11 hrvatskih destinacija također predstavlja svoju ponudu unutar hrvatskog paviljona.
Direktorica Predstavništva HTZ-a u New Yorku, Leila Krešić Jurić, naglasila je važnost ovog događaja za hrvatski turistički sektor. “Naša zemlja se prepoznaje po zadivljujućim krajolicima, bogatoj kulturnoj baštini i toplom gostoprimstvu. Američko tržište prepoznaje te kvalitete, a Hrvatska se smjestila među omiljene europske destinacije Amerikanaca,” izjavila je gospođa Krešić Jurić, posebno ističući da se ove godine obilježava i jubilarna 25. godišnjica djelovanja ureda u New Yorku.
Sajam New York Travel & Adventure Show privukao je impresivnih 1.500 akreditiranih agenata, 400 predstavnika medija, i ostvario rast od 30 posto u prodaji ulaznica u odnosu na prethodnu godinu. Hrvatski izložbeni paviljon, osiguran od strane Hrvatske turističke zajednice, postao je epicentar prezentacija regija i tvrtki iz privatnog sektora, kao i sastanaka s američkim agentima.
Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice, istaknuo je važnost američkog tržišta za hrvatski turizam. “Najvažnije daleko tržište ostvaruje najveći turistički promet za nas. Lani smo prvi puta premašili 700 tisuća dolazaka Amerikanaca, a u ovoj godini očekujemo nastavak pozitivnog trenda i rasta prometa,” poručio je Staničić.
Posebno priznanje dodijeljeno je Hrvatskoj turističkoj zajednici za najbolji i najkreativniji pristup u predstavljanju turističkim agentima. John V. Golicz, direktor sajma New York Travel & Adventure Show, uručio je priznanje direktorici Leili Krešić Jurić u prisustvu Veleposlanika RH u SAD-u Pjera Šimunovića.
Osim profesionalnih prezentacija, agente su ove godine razveselile i degustacije hrvatskih vina koje su privukle preko 200 agenata. Sajam u New Yorku dokazuje posvećenost Hrvatske u širenju prisutnosti na američkom turističkom tržištu te potiče međunarodnu suradnju. Na sajmu sudjeluju turističke zajednice Dubrovačko-neretvanske, Splitsko-dalmatinske, Šibensko-kninske, Zadarske, Ličko-senjske, Primorsko-goranske županije, gradova Dubrovnik, Split, Šibenik i Zagreb, te zajednički turistički nastup otoka Hvara. NP Plitvička jezera te Baraćeve špilje predstavljaju se na dijelu posvećenom aktivnostima na otvorenom.