Nogometaši Real Madrida započeli su novu godinu ispunjavanjem sponzorskih obveza, sudjelujući u promotivnoj kampanji svog glavnog partnera, aviokompanije Emirates.
Momčad “Kraljevskog kluba” pokazala je zajedništvo i dozu zabave dok su se pripremali za novu sportsku avanturu.
Uoči odlaska u Jeddah, gdje ih očekuje nastup u španjolskom Superkupu, cijela momčad okupila se ispred luksuznog aviona Emiratesa za zajedničko fotografiranje.
Poseban trenutak zabilježen je kada je kapetan Luka Modrić preuzeo glavnu ulogu, uzeo mobitel u ruke i snimio selfie s momčadi.
Ovaj selfie simbolično odražava vrijednost Madriđana, procijenjenu na nevjerojatnih 1,2 milijarde eura.
Suradnja Real Madrida i Emiratesa već je godinama primjer sinergije sporta i globalnog brenda. Prema podacima iz 2022. godine, Real Madrid je za natpis Emiratesa na svojim dresovima dobio 82,5 milijuna dolara. Ovaj partnerstvo, koje spaja luksuz i sportsku izvrsnost, nastavlja postavljati standarde u nogometnom svijetu.
Modrić, kao jedan od najistaknutijih igrača kluba i ikona svjetskog nogometa, svojom karizmom dodatno doprinosi promociji Real Madrida i njegovih partnera.
Uzbuđenje uoči Superkupa raste, a Madriđani će, osim što brane čast na terenu, nastaviti promovirati vrijednosti i imidž kluba na globalnoj razini.