Online kupovina u Hrvatskoj bilježi rast, a blagdanska sezona 2024. donijela je zanimljive podatke o navikama korisnika. Među najneobičnijim narudžbama preko Wolta našle su se božićne jelke visoke i do dva metra, sanjke te ljuljačke. Uz klasične artikle poput parfema, krema i igračaka, potrošači sve više koriste platformu za kupovinu širokog spektra proizvoda, uključujući luksuzne i specijalizirane proizvode.
Posebno zanimljive bile su narudžbe na Staru godinu, kada su korisnici birali kavijar, biftek i ekstravagantne proizvode za zabavu. Jedna od najskupljih narudžbi uključivala je čak 70 pizza, vrijednih više od 1000 eura, dok je najskuplji tehnološki artikl bio Apple Mac mini. Impresivna je i činjenica da je najduža dostava iznosila čak 40 kilometara za proizvode iz sex shopa.
Woltovi korisnici i dalje najviše naručuju burgere i pizze – prošle godine prodano je više od tri milijuna burgera i 1,5 milijuna pizza. No, sve više raste interes za dostavom namirnica i specijaliziranih proizvoda, poput 320 tisuća sladoleda, 12 tisuća pakiranja kondoma te 11 tisuća seksualnih igračaka.
Podrška lokalnim proizvođačima i specijaliziranim trgovinama
Veliku popularnost stekli su mali specijalizirani dućani i lokalni proizvođači. Najtraženiji su mliječni proizvodi, svježe meso i riba, ali i proizvodi za kućne ljubimce. “Sve veći broj korisnika odlučuje se na naručivanje iz malih, specijaliziranih trgovina. Digitalna platforma omogućila je trgovcima dosezanje šire publike, dok kupci dobivaju brzu dostavu svojih omiljenih proizvoda”, istaknuo je Marin Šušnjar, generalni direktor Wolta u Hrvatskoj.
Rekordna godina za Wolt Hrvatska
Wolt Hrvatska završio je 2024. s rekordnim rastom. Uz više od milijun preuzimanja aplikacije i širenje usluga u više od 35 gradova, platforma je dodatno učvrstila svoju poziciju na tržištu. Suradnja s domaćim brendovima i specijaliziranim trgovinama pokazuje da korisnici sve više prepoznaju prednosti online kupovine – praktičnost, brzinu i raznovrsnu ponudu.