Jedna od prednosti većine streaming servisa, barem do nedavno, bila je što u videosadržaju možete uživati bez ometanja reklama. Platite mjesečnu pretplatu i možete gledati što god želite bez prekidanja dosadnim oglasima.
Iz Netflixa su čak ranije govorili kako nikada neće imati oglase na svojoj platformi, no u međuvremenu su se predomislili pa su pokrenuli i paket koji je jeftiniji u odnosu na ostale pakete, ali se u njemu prikazuju reklame.
Prema podacima koje su objavili na Ars Tehnici, streaming servisi u prosjeku zarađuju više novaca po korisniku ako im se prikazuju oglasi, nego ako koriste skuplji pretplatnički model.
Kao i Netflix i drugi streaming servisi, tako i Amazon pretplatnicima Prime Videa nudi i mogućnost jeftinijeg pristupa svom sadržaju, no i to ima svoju cijenu, a to je – prikazivanje oglasa. Oglasi na Prime Videu pojavili su se u siječnju ove godine i to na početku u vrlo malom opsegu, kako bi korisnike “nježno uveli u oglašavanje”, objasnili su iz kompanije.
S obzirom na to da nitko ne voli prikaz oglasa, a iz WSJ-a su ranije objavili kako će korisnicima Amazonova servisa prikazuju 2-3 minute reklamnog sadržaja tijekom sat vremena, sve u kompaniji zanimalo je kako će se uvođenje oglasa odraziti na broj pretplatnika. Naime, bilo je za očekivati da će izgubiti dio pretplatnika, no ipak se pokazalo kako brojke nisu tako strašne.
To je ohrabrilo ekipu iz Amazona da donosu još jednu odluku koja se sigurno neće svidjeti korisnicima pa će se tako od sljedeće godine uz sadržaj na Amazon Primu prikazivati – još više reklama. Kako naglašavaju mediji, iako iz Amazona kažu da se reklame neće pojavljivati unutar sadržaja koji se reproducira, i to bi se od sljedeće godine moglo promijeniti. Također, ova tvrtka namjerava dodati i novi format oglasa, a sve kako bi povećali zaradu od oglašavanja.
Iako imaju veliki broj pretplatnika (mjesečno oko 200 milijuna) svog video streaming servisa, Amazon i dalje najviše novaca od reklama zarađuje od oglasa na svojim internetskim stranicama, što u ovoj kompaniji žele promijeniti te zarađivati još više od oglasa na Prime Videu. Naravno, pri tome treba paziti da ne pretjeraju jer bi, u slučaju prikaza većeg broja oglasa, dio korisnika zaista mogao otkazati pretplatu i okrenuti se konkurentskih servisima, piše Zimo.