Na sastanku predstavnika Ministarstva mora, Uprave Jadrolinije, Nadzornog odbora Jadrolinije i Nezavisnog sindikata pomoraca putničkih brodova Hrvatske, dogovoren je daljnji smjer djelovanja u smislu unapređenja sustava, te razmatranja prijedloga za učinkovitije održavanje Jadrolinijine flote, korištenja vlastitih resursa i modernizacije sustava, donosi Morski.hr.
U Jadroliniji izražavaju žaljenje na objavu Gradonačelnice Supetra s obzirom na, kako kažu, dobru suradnju i brojne pohvale komunalnog poduzeća luke Supetar temeljene na smanjivanju gužvi u luci Supetar.
– U zadnje smo dvije godine izlazili u susret svim zahtjevima lokalne zajednice uz kvalitetan dijalog i suradnju upravom s Gradom Supetrom – kazao je predsjednik Uprave Jadrolinije, David Sopta.
– Kao najveći hrvatski državni brodar, Jadrolinija mora istaknuti kako je osigurala nikad bolju vezu na liniji Split – Supetar i maksimalno doprinosi smanjenju gužve u luci Supetar. Tako ovu državnu liniju održavaju ukupno tri velika broda značajnog većeg kapaciteta nego dosadašnjih godina, a na zahtjev lokalne zajednice uveden je raniji početak sezonskog reda plovidbe. U vrhuncu sezone Supetar je sa Splitom povezan sa čak 14 putovanja dnevno, a skoro svaki dan uvode se i dodatna putovanja prema Supetru s brodovima Oliver i Korčula kako bi se spriječile gužve i čekanja.
Nadalje, u svijetu pomorstva normalna je prilagodba brodova koje se vrše upravo zbog činjenice da luke u kojima brodovi pristaju su premale za današnje kapacitete, zbog čega brodovi zahtijevaju različite zahvate što nije iznimka ni za brodove koji su već u sastavu flote brodara kako bi se postigli najveći standardi u pogledu sigurnosti, rukovanja brodovima i održavanja linija kao prioriteta – poručuju iz nacionalnog brodara – dodaje Sopta.
– Usprkos svim globalnim izazovima, do kraja godine bit će realizirano ukupno 16 investicija u flotu Jadrolinije u skladu s pomorskom strukom te smatramo kako bez njih ne bi mogli odgovoriti na sve veće zahtjeve povećanja prometa i sezone te možemo odgovorno reći da trajektna povezanost između naših otoka nikad nije bila bolja i kvalitetnija.
Povećan je kapacitet i smanjena starost flote. U procesu smo realizacije investicije u ukupno 5 novih brzih brodova. Sustav je stabilan, a razdoblje sezone oduvijek je bilo izazovno s preko 600 polazaka dnevno i ukupno 57 brodova u floti.
Značajno je unaprijeđen standard usluge za naše putnike, uveden sustav rezervacija linija i ono najbitnije – smanjenje su gužbe i višesatna čekanja u lukama. Zaključno, djelujemo upravo u cilj ostvarenja naše misije poslovanja – zadržavanje liderske pozicije na ovom dijelu Jadrana – pojašnjava Sopta koji se osvrnuo i na prozivke zbog Olivera.
– Trajekt Oliver nabavljen je sa svim direktivskim svjedodžbama Europske unije, te su sve potrebe generatora u nuždi u potpunosti zadovoljene što potvrđuju i valjane svjedodžbe HRB-a i odobrenja hrvatska zastave, a što dokazuje da je brod siguran i visokih standarda kvalitete.
Nadalje, moramo istaknuti kako je brod Oliver brod iznimno cijenjene japanske gradnje, odličnih maritimnih sposobnosti što dokazuju sve posade koje su na njemu plovile. Moramo i napomenuti kako se gradnja broda sličnih dimenzija brodu Oliver procjenjuje na 45-50 milijuna eura.
Upravo je takav brod Jadrolinija više od 10 godina tražila na tržištu, kako bi pronašla zamjenu za brod Lastovo star 55 godina te zadovoljila potrebe državne linije Split – Vela Luka, u sezoni omogućila preuzimanje i drugih linija poput linija za Vis, Supetar i Rogač, te time smanjila gužve i čekanja. Sve navedeno brod Oliver dokazuje i odrađuje ovih dana na ponos bijele flote – poručio je Sopta.