Kako piše portal Danica.hr, sve manje Hrvata pije pivo, pokazalo je aktualno istraživanje provedeno u travnju ove godine.
Prema istraživanju koje su proveli agencija Hendal i magazin Ja trgovac, lani je u Hrvatskoj pivo pilo 71 posto građana starijih od 16 godina. Prije dvije godine pivopija je bilo 79 posto, što je osjetno više nego danas.
Tržišni lider, Zagrebačka pivovara, uprihodio je lani 199 milijuna eura, što je više za 18 posto nego predlani. Neto dobit bila je 35 milijuna eura, a to je skok od 31,5 posto.
Pivovara Heineken Hrvatska ostvarila je 141 milijun eura prihoda uz rast od 13,5 posto. Neto dobit iznosila je 8,3 milijuna eura.
Koprivnički Carlsberg, treći na tržištu, imao je 70,24 milijuna eura prihoda, što je 13,5 posto više nego predlani. Neto dobit iznosila je 2,56 milijuna eura i bila je veća za 35 posto.
Lager ili pilsner je najpopularnija vrsta piva koju preferira 73 posto konzumenata ili 5 posto više nego tijekom 2021. godine. Na drugom mjestu je pivo s voćnim okusom (radler) koje preferira 12 posto potrošača, otkrilo je istraživanje.