Zaboravite na Tinder i ostale aplikacije za upoznavanje jer u Španjolskoj se pojavio novi dating trend koji je zaludio generaciju Z i postao totalni hit na TikToku. Mladi Španjolci su počeli tražiti ljubav u supermarketu, i to uz malu pomoć ananasa, a evo o čemu se točno radi, donosi Index.
Ljubav u supermarketu
Samci u Španjolskoj počeli su odlaziti u lanac poznatog supermarketa u razdoblju između 19 i 20 sati, a pritom koriste tajni kodeks kako bi prepoznali potencijalne partnere. Oni koji traže partnera, stavljaju ananas naopako u svoja kolica za kupovinu kako bi pokazali da su dostupni i zatim kreću do odjela s vinima.
Ako vide nekoga tko im se sviđa, svoje zanimanje pokazuju tako što udare kolicima u njihova, a zatim započnu razgovor.
Čokoladice, ključevi i salata – nove dating šifre
Osim šifre s ananasom, postoje i druge geste kojima se služe, poput dodavanja čokolade ili slatkiša kako bi poručili da traže dugoročnu vezu ili nešto ozbiljnije, dok u slučaju da traže nešto ležerno, trebaju dodati mahunarke ili zelenu salatu u kolica za kupovinu.
Nošenje ključeva u ruci i zveckanje njima znak je da sudjeluju u novom dating ritualu, a ako netko stavi staklenku gazpacha (hladna juha od mješavine povrća, op.a.) u vaša kolica, to znači da se i vi njemu sviđate.
“Imaš lijepi ananas”
Novi dating trend u supermarketima postao je hit na TikToku i proširio se i drugim europskim zemljama, a ljudi pišu svoja iskustva.
“Dva sata na odjelu vinom s mojim ananasom naopako i nitko nije došao i udario u moja kolica”, požalila se jedna djevojka, dok se druga našalila: “Idem u 19 sati potražiti ljubav svog života u supermarketu.”
“Imaš lijepi ananas”, napisala je jedna žena uz snimku na kojoj njezin partner hoda s okrenutim ananasom u kolicima.
Pomama za upoznavanjem u supermarketima toliko je velika da su u jednom supermarketu u Bilbau, na sjeveru Španjolske, morali pozvati policiju zbog velikog broja samaca koji su se pojavili ondje, a po dolasku policajaca gomila se razišla.
U lancu supermarketa odlučili su iskoristiti viralni trend pa su poručili samcima: “Ananas na našim policama čeka da odeš na spoj.” Trendu su se priključili i konkurentski lanci koji kupce također pozivaju na spojeve.