Navijači KK Zadar od svibnja imaju svoje novo okupljalište – fan shop na Poluotoku i web shop koji omogućuje da navijački rekviziti dođu na kućni prag. Voditelj marketinga kluba, Marin Seko kaže kako je ponuda fan shopa šarolika i ne staje na dresovima – tu su majice, ručnici, privjesci, zastavice, antistres loptice, magneti, mnogi drugi artikli i naravno neizostavni šalovi. Za najmlađe su pripremljeni baby bodiji i bavarini, a uskoro bi u ponudu trebale stići i dude.
– Fan shop smo otvorili 10. svibnja, a roba je stigla doslovno dan prije. Od slaganja robe do učenja prodajnog programa imali smo svega par dana, ali smo sve uspjeli odraditi bez greške. Već prvi mjesec pokazao je koliki je interes zadarskih navijača – dresovi su planuli gotovo preko noći. Prije mog dolaska naručeno je 125 bijelih i 125 plavih dresova. Do otvorenja ih je ostalo tek nekoliko, a i oni su nestali odmah, kaže Seko.
Nova kolekcija planirana je za zimu, kada će asortiman biti dodatno obogaćen.
– Želimo da se svatko, od 7 do 77 godina, može pronaći u našoj ponudi, poručuje Seko.

Tehnički sponzor kluba ostaje Macron, a navijači će ove sezone moći nabaviti i dresove koji će se koristiti u novoj sezoni. Vjerujemo da će novi dizajn naići na veliki odaziv publike i igrača.
Samostalan sustav financiranja fan shopa i web shopa jedan je od organizacijskih iskoraka kluba. Cilj je da se sve buduće narudžbe i troškovi pokrivaju isključivo iz zarade fan shopa, čime će se izbjeći zastoji i eventualni dugovi prema dobavljačima. Tako će on u potpunosti biti održiv i navijačima pravovremeno pružati sve potrebne artikle.
Web shop funkcionira u potpunosti automatizirano – od narudžbe do isporuke. Time je olakšan posao djelatnicima, a navijačima je omogućena brža i jednostavnija kupnja.
Za sve zadarske navijače to znači jedno – dres i šal omiljenog kluba sada su udaljeni samo nekoliko klikova.