Zadar je proteklog vikenda bio rasplesan, i to ne slučajno. Završilo je drugo izdanje Selected Festivala, jedinog zadarskog open-air festivala elektroničke glazbe, koji je u protekla tri dana posjetilo gotovo tri tisuće gostiju.
Uz zvukove deep techna, housea i minimal groova, u jednom od najposebnijih ambijenata na Jadranu, tik uz UNESCO-ve bedeme, tisuće mladih iz Hrvatske, Europe i šire plesale su do ranih jutarnjih sati. Lokacija kakvu nema nijedan drugi festival Zadru su dali dašak urbane europske glazbene scene.
Glavna zvijezda Festivala bio je talijanski DJ Flashmob. Publika je ovacijama nagradila i DJ Armanda, Portugalca sa stalnom adresom u Njemačkoj. Tu su bili i Chicks Luv Us iz Francuske, Kirik iz Ukrajine, Jesse James iz Australije te Merissa Mahilaa iz Njemačke, a domaću snagu činili su DJ-i Josip Milković, Butters, Mony i Mate Kokić.
Ipak, najugodnije iznenađenje stiglo je iz Zadra i ostatka Hrvatske. Nova generacija DJ-a, Marcela, dobitnica nagrade – New Selector te Alvize, Lumix, Marko Ladišić, Boema, Anja Dominić i Riba – jasno je pokazala da lokalna scena ima što reći.
“Tijekom tri dana festivala imali smo preko tri tisuće posjetitelja. Jako smo zadovoljni našim radom i trudom. Iz godine u godinu uvijek idemo korak naprijed, što se jasno vidi kroz naš angažman i rezultate.Zahvaljujemo Gradu Zadru i Turističkoj zajednici Grada Zadra na kontinuiranoj podršci i pomoći bez koje ovaj festival ne bi bio moguć. Zahvaljujemo i svim izvođačima i publici na svoj pozitivnoj podršci reakcije izvođača i publike dodatno nas motiviraju da i dalje unapređujemo festival i stvaramo nezaboravne trenutke za sve sudionike.” – istaknuo je Roko Rančić iz Selected Croatia, organizatora Festivala.
Festival je rezultat dugogodišnjeg rada na klupskoj sceni, organizaciji manjih događanja i pažljivo građenoj reputaciji. No, ono što ga izdvaja je kontekst: Zadar, sa svojim bogatstvom povijesti, sada ima i jasno iscrtanu budućnost u urbanoj glazbenoj kulturi.
Tisuće mladih turista koji su došli zbog festivala, puni apartmani, živa gradska jezgra i vidljivost na društvenim mrežama potvrđuju da je Zadar postao magnet za novu generaciju putnika koja traži više od plaže i sunca. Iza svega stoji i jasna podrška Grada Zadra i Turističke zajednice grada Zadra, koji su prepoznali što Selected znači za brendiranje Zadra kao urbane destinacije i ozbiljno stali iza projekta.
Nakon ovog još uspješnijeg izdanja, jedno je sigurno, Selected raste, a Zadar je spreman za još veću pozornicu.