Podravka i Kraš ovaj su mjesec započeli poslovnu suradnju na tržištu SAD-a. Ranije je Podravka na tom zahtjevnom tržištu počela surađivati s Atlantic grupom.
Dugogodišnji poslovni partneri dodatno su osnažili suradnju kroz distribucijsko partnerstvo u kojem je tvrtka Podravka USA Inc. preuzela ulogu uvoznika i distributera Kraševih proizvoda na tržištu SAD-a.
“Suradnja predstavlja strateški iskorak u jačanju prisutnosti hrvatskih brendova na zahtjevnom američkom tržištu. Krašev bogati asortiman, koji uključuje liderske i inovirane proizvode, pridonijet će širenju i obogaćivanju portfelja Podravke USA”, ističu u koprivničkoj kompaniji, donosi portal Danica.hr.
Udruživanjem snaga, Podravka i Kraš potvrđuju važnost povezivanja domaćih kompanija u internacionalnom poslovanju te doprinose jačanju konkurentnosti hrvatske prehrambene industrije na globalnom tržištu, ističu.
„Suradnja s Krašem u distribuciji na američkom tržištu nastavak je naše strategije širenja i jačanja prisutnosti hrvatskih proizvoda u svijetu. Tijekom 2024. Podravka je zabilježila značajan rast prihoda u SAD-u”, otkriva čelnica Podravke Martina Dalić.
Predsjednik uprave Kraša Tomislav Bagić uvjeren je da će Podravkino iskustvo i snažna distribucijska mreža u SAD-u omogućiti njihovim proizvodima širu prisutnost i veću dostupnost.
Predlani su Atlantic i Podravka počeli surađivati na tržištima SAD-a i Austrije. Atlantic grupa preuzela je distribuciju Podravkinih proizvoda u Austriji, a koprivnička kompanija distribuciju Atlantica u SAD-u.
Lani su tržišta Zapadne Europe i prekooceanskih zemalja (SAD najviše) Podravki donijela 106 milijuna eura prihoda od prodaje, što je 26,4 posto više nego godinu ranije. Na prehranu otpada 104 milijuna, ostatak na farmaceutiku.
Podravkina prehrana na tim je tržištima ostvarila oko 26 posto veće prihode, primarno uslijed rasta prodaje Vegete, ali i razvoja distribucije na tržištu SAD-a, ističu u koprivničkoj tvrtki. Belupo na tim tržištima čini osjetno manji dio prodaje, i to uglavnom u Njemačkoj, Švicarskoj, Velikoj Britaniji.
Podravkino predstavništvo otvoreno je u New Yorku početkom 2005. godine, čime je kompanija otvorila svoja vrata tržištu Sjeverne i Južne Amerike. Dugogodišnji dIrektor Podravkine tvrtke u SAD-u je Domagoj Kero.
Najtraženiji Podravkini proizvodi na tržištu SAD-a i Kanade su Vegeta, mesne konzerve, Podravka juhe, Ajvar, Čokolino, Podravka krastavci te Dolcela puding, otkrivaju u našoj prehrambenoj tvrtki. Sad su se njihovoj paleti pridružili i Domaćica, Cedevita te drugi Kraševi i Atlanticovi proizvodi.