Sve više Britanaca ovog ljeta planira odmor na manje poznatim, ali jednako atraktivnim lokacijama diljem Europe i Sjeverne Afrike, a među preporukama EasyJet Holidaysa našao se i Zadar – grad koji se sve češće nameće kao savršena alternativa turistički prenapučenim odredištima poput Cornwalla, Venecije ili Marbelle.
U novom promotivnom programu “Different Destinations”, EasyJet je predstavio niz destinacija koje nude autentično iskustvo, ljepotu i kulturu, a pritom izbjegavaju gužve i prenapuhane cijene poznatih turističkih središta. Među njima je i Zadar, smješten na dalmatinskoj obali, kojeg EasyJet opisuje kao grad s očaravajućim starim gradom, rimskim forumima i venecijanskim ostacima – idealan za one koji žele spoj kulture, povijesti i ljepote Jadrana.
“Zadar nudi sve ono što traže turisti željni nečeg drugačijeg – šarm Mediterana, bogatu povijest i opuštajuću atmosferu, ali bez gužve i komercijalizacije kakvu nalazimo u popularnijim regijama”, poručuju iz EasyJeta.
Pored Zadra, u fokusu kampanje našli su se i manje poznati dijelovi Španjolske poput Costa de la Luz, zatim Ljubljana kao alternativa Veneciji, te Djerba – otok u Tunisu koji svojim tropskim izgledom i povoljnim cijenama konkurira egzotičnim odredištima poput Bahama.
Matt Callaghan, operativni direktor EasyJet Holidaysa, ističe kako većina putnika želi istražiti nove destinacije, ali često nemaju dovoljno informacija o njima. Upravo zato, kažu, pokrenuli su kampanju koja pruža korisne savjete, lokalne preporuke i potiče odgovorni turizam.
“Vjerujemo da turizam treba obogatiti sve koje dotakne – i posjetitelje i lokalne zajednice. Zadar je savršen primjer destinacije koja nudi autentičan doživljaj, a zaslužuje daleko više međunarodne pozornosti”, zaključuje Callaghan.
Za zadarsku turističku zajednicu i lokalne poduzetnike ovo je sjajna prilika za dodatnu promociju grada koji, zahvaljujući ovakvim inicijativama, sve više ulazi u fokus međunarodnih putnika željnih neotkrivenih dragulja Mediterana.