023.hr
JUSUP POTPISAO DO 2026. KK Zadar objavio: “Trener koji je donio tri uzastopna trofeja ostaje na klupi”
FOTO-KRITIKA Što se to događa s fontanom? Svugdje smeće i prljavština
Zadarska Čistoća ustupila čistilicu i vozača kao ispomoć kolegama u Splitu nakon nevremena
Cesta Maslenica – Zaton Obrovački i Paški most otvoreni samo za osobna vozila
Velika nestašica čokolade na svjetskom tržištu; Hoće li uskoro nova poskupljenja?
INVALIDSKE MIROVINE Najviše umirovljenika s najnižim iznosima, evo koliki je prosjek
Ministarstvo zdravstva najavilo dodatne timove za zdravstvenu zaštitu turista, dobit će ih i Zadarska županija
KINO ZONA Ljetna sezona projekcija na novoj lokaciji kod Centra za mlade donosi bogat program filmova
ZAGRLI ZADAR Osma obljetnica upisa bedema na UNESCO-ovu Listu svjetske baštine
FOTO-VIJEST Kod zadarskog SDP-a kiša i vjetar izbili koplje sa zastavom iz fasade
  • Naslovnica
  • Najnovije
  • Vijesti
  • Zadar
  • Županija
  • Sport
  • Vrijeme
  • Podcast
  • Galerije
  • Kultura
  • Show
  • Lifestyle
  • Sci-tech
  • Promo
Promijeni veličinu slovaAa
023.hr023.hr
Najnovije objavljeno
VIJESTI
Zadar
ŽUPANIJA
SPORT
VRIJEME
PODCAST
GALERIJE
KULTURA
SHOW
LIFESTYLE
SCI-TECH
PROMO OBJAVE

Imate vijest koju želite dojaviti?

Želite li se oglasiti na našem portalu?

NAJNOVIJE

ZADAR

ŽUPANIJA

SPORT

VIJESTI

VRIJEME

PODCAST

GALERIJE

KULTURA

SHOW

LIFESTYLE

SCI-TECH

PROMO OBJAVE

Imate vijest koju želite dojaviti?

Želite li se oglasiti na našem portalu?

 
SVA PRAVA PRIDRŽANA © 2023. - 2025. QUANTUM MEDIA
Vijesti

Nakon jako dugo godina mijenja se Vegeta, pogledajte što o svemu kažu iz Podravke

Autor: 023.hr
Objavljeno: 14. rujna 2024.
Čitanje članka: oko 3 min
Promo fotografija/Podravka
Podijeli
- SADRŽAJ POČINJE NAKON OGLASA -

Nakon gotovo deset godina od zadnjeg osvježenja, Vegeta dobiva novi vizualni izričaj kojim podiže svoju vidljivost i globalnu atraktivnost. Cilj je da Podravkina inovacija i globalno najprepoznatljiviji proizvod ovim redizajnom privuče nove generacije potrošača te dodatno doprinese općoj poznatosti Vegete.

Novi izgled Vegete predstavljen je na poslovnom sajmu REWE Für Sie 2024. u njemačkom Kölnu. Ovaj je sajam, koji organizira jedan od vodećih njemačkih i europskih trgovačkih lanaca, prigoda za predstavljanje novog izgleda Vegete, s obzirom na jačanje Podravkine pozicije i njenih ključnih brendova, posebice na tržištima zapadne Europe.

Strategija usmjerenosti na tržište zapadne Europe već je u prvih šest mjeseci ove godine dala rezultate pa je upravo u Njemačkoj zabilježen izniman rast prodaje.

- TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA -

U odnosu na isto razdoblje lani u segmentu Prehrane prihodi od prodaje na tržištu Njemačke rasli su čak 78,4 posto, čemu je u najznačajnijoj mjeri doprinijela Vegeta. Njemačka je u fokusu poslovanja Podravke i u narednom razdoblju te je jedno od najvažnijih tržišta Vegete zbog čega je upravo to tržište izabrano kao prvo na kojem će se pojaviti čuveni Podravkin brend u novom izdanju.

Promo fotografija/Podravka

„U skladu sa strategijom daljnjeg razvoja Vegete kojom se želi iskoristiti njen puni potencijal, osobito na inozemnim tržištima, Vegetu smo učinili atraktivnijom, modernijom i bližom potrošačima širom svijeta. Na projektu smo radili vrlo studiozno i s velikom pažnjom kako bi se uravnotežilo povijesno nasljeđe i prepoznatljivost Vegete s očekivanjima novih generacija potrošača. Odabrani dizajn je testiran i izuzetno pozitivno ocijenjen na nekoliko tržišta što je jako važno u osiguravanju postavljenih strateških ciljeva – ostvariti globalnu prisutnost i prepoznatljivost Vegete te zadržati snažnu lidersku poziciju u prodaji dodataka jelima u Europi. Redizajnom ambalaže zadržavamo temelje prepoznatljivosti Vegete prenoseći potrošačima ono najvažnije – užitak izvrsnog okusa jela pripremljenog s Vegetom“, istaknuo je Krunoslav Bešvir, glavni direktor za Poslovne programe i direktor Poslovnog programa Kulinarstvo.

Projekt redizajna Vegete realiziran je u suradnji sa svjetski uglednom agencijom za strateški marketing BrandOpus sa sjedištem u Londonu. BrandOpus je agencija koja posluje diljem svijeta i ima ekspertizu osmišljavanja dizajna koji će biti privlačan na različitim tržištima: od Njemačke preko Hrvatske pa sve do Australije.

- TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA -

Nakon predstavljanja na sajmu, Vegeta u novom ruhu naći će se na policama njemačkih trgovina, a u hrvatskim trgovinama potrošači će ju moći pronaći početkom 2025. godine, piše Poslovni dnevnik.

- PRIMAJTE VIJESTI I PUTEM NAŠIH KANALA -
Ad imageAd image
Ad imageAd image
@023.zadar

Oznake:kuhanjepodravkavegeta
- OGLAS -
- OGLAS -

Možda vam se sviđa i ovo...

Vijesti

Velika nestašica čokolade na svjetskom tržištu; Hoće li uskoro nova poskupljenja?

Vijesti

INVALIDSKE MIROVINE Najviše umirovljenika s najnižim iznosima, evo koliki je prosjek

Vijesti

OPET?! Ako ste kupili ovaj proizvod, pripazite – u njemu pronađeno “strano tijelo”

Vijesti

POSLJEDICA NEVREMENA Evo kako možete naplatiti štetu ako vam automobil oštete grana, crijep…

Vijesti

Znate li čemu služe ovi krugovi na cesti? Možete ih vidjeti u sve većem broju zemalja diljem Europe

Vijesti

“GENI KAMENI” ZATRESLI ZEMLJU Seizmolozi zabilježili potrese tijekom Thompsonova koncerta

Vijesti

Državni inspektorat iz trgovina povukao ovaj proizvod, razlog je zabrinjavajući

Vijesti

Novi film najvećeg živućeg svjetskog prirodoslovca Sir Davida Attenborougha otkriva razorne strahote koćarenja

- OGLAS -
023.hr

Pojedine rubrike ovog portala mogu donositi sadržaje koji nisu primjereni osobama mlađim od 18 godina.
Nakladnik: Quantum media d.o.o. // Impressum // Email: [email protected] // WhatsApp: 091/6666-888
Korisne poveznice: Zahtjev za brisanjem // Uvjeti korištenja // Dojava vijesti // Pravilnik nagradnih natječaja
Oglašavanje: Upoznajte se s mogućnostima oglašavanja na ovoj poveznici, ili nazovite 023/777-900

Družimo se i na ovim mrežama

Sva prava pridržana © 2024. Quantum media d.o.o.
 

    Dobrodošli natrag!

    Prijavite se u svoj račun

    Username or Email Address
    Password

    Izgubljena lozinka