023.hr
Plenković o incidentu u Splitu: U Hrvatskoj nema mjesta zakonu ulice
Predsjednik Milanović osudio incident u Splitu: “To je kažnjivo djelo i za to treba odgovarati”
INSPEKCIJE U TRGOVINAMA Gotovo 3.300 proizvoda bez oznake ograničene cijene
NEMA VIŠE ODLAZAKA NA SUD Evo kako brže i jednostavnije do potvrde o vlasništvu nekretnina
Tuneli Mala Kapela, Sveti Rok i Dubrave u raspadu, kreće sanacija!
ZA HRABROST Mještani Premude predloženi za Grb grada Zadra za spašavanje s katamarana “Princ Zadra”
ZBOG POGREŠKE Poništen natječaj za ravnatelja/icu Koncertnog ureda, Vinka Bedeković i dalje vršiteljica dužnosti
Apel “Mama, budi zdrava!” ovog je listopada stigao do čak 107.000 majki!
SVE ZBOG RAČUNA Zadranin u kafiću na Brodarici zamahnuo nožem prema Nepalcu, završio u pritvoru!
VIDEO Pogledajte nastup Tovareće mužike na Međunarodnom festivalu u Ohridu
ZABRINUTI GRAĐANI Nema straha za fafarikule na Putu Dikla; Pročelnik Kasap: “Svaka fafarikula će biti sačuvana!”
VIKEND NA PROMETNICAMA Evo kakve su nesvjesne vozače policajci zaustavljali na cestama
KAKVU NAM HRANU DOSTAVLJAJU? Inspektori utvrdili brojne nepravilnosti kod dostavne hrane, najviše ima nehigijene!
Nije bezobzirna osveta: Zavadlav likvidirao trojicu, zasad dobio 35 godina zatvora, iako bi ga neki oslobodili…
Plenković osudio incident na Danima srpske kulture, procurile i snimke upada
  • Naslovnica
  • Najnovije
  • Vijesti
  • Zadar
  • Županija
  • Sport
  • Vrijeme
  • Podcast
  • Galerije
  • Kultura
  • Show
  • Lifestyle
  • Sci-tech
  • Promo
Promijeni veličinu slovaAa
023.hr023.hr
Najnovije objavljeno
VIJESTI
Zadar
ŽUPANIJA
SPORT
VRIJEME
PODCAST
GALERIJE
KULTURA
SHOW
LIFESTYLE
SCI-TECH
PROMO OBJAVE

Imate vijest koju želite dojaviti?

Želite li se oglasiti na našem portalu?

NAJNOVIJE

ZADAR

ŽUPANIJA

SPORT

VIJESTI

VRIJEME

PODCAST

GALERIJE

KULTURA

SHOW

LIFESTYLE

SCI-TECH

PROMO OBJAVE

Imate vijest koju želite dojaviti?

Želite li se oglasiti na našem portalu?

 
SVA PRAVA PRIDRŽANA © 2023. - 2025. QUANTUM MEDIA
Vijesti

Iz HTZ-a najavljuju uspješnu posezonu, broj rezervacija u porastu: “Očekujemo vrlo dobre rezultate”

Autor: Agencije
Objavljeno: 21. kolovoza 2024.
Čitanje članka: oko 7 min
Matija Lipar
Podijeli
- SADRŽAJ POČINJE NAKON OGLASA -
Izdvojeno u ovom tekstu
  • Manje turista s nekog tržišta signal za razmotriti trendove i dodatnu promociju
  • Dio intenzivne ‘borbe’ na tržištima i negativne medijske objave
  • U tijeku proces izbora novih direktora HTZ-a za Muenchen i Seoul
  • Tržište SAD-a također raste

Od 17. srpnja u Hrvatskoj dnevno boravi više od milijun turista, a uz izraženu potražnju za last minute ponudama, na tržištima je veliko zanimanje i za putovanjima u posezoni, ističu iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ).

Za izraženu potražnju za ljetnim last minute ponudama i aranžmanima iz HTZ-a kažu da ovisi o tržištu, a na pitanje o načinima dolaska turista odgovaraju da ih je individualno do sada ove godine došlo 4 posto više nego lani, a organizirano, odnosno, posredstvom agencija 2 posto više.

“Sukladno najavama s tržišta o velikom zanimanju za putovanjima izvan glavne sezone i u ostatku godine, očekujemo vrlo dobre rezultate i trendove. Generalno, do kraja godine očekujemo rast turističkog prometa od 2 do 5 posto u odnosu na lani, a prihoda i po nešto većoj stopi”, kaže direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

- TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA -

Manje turista s nekog tržišta signal za razmotriti trendove i dodatnu promociju

Na pitanje oko ovogodišnjeg nešto manjeg broja turista s njemačkog tržišta, kaže da ne treba zaboraviti da je Hrvatska s tog tržišta 2022. imala rekordni, dvoznamenkasti rast turističkog prometa te da je ove godine tamo bilo i Europsko prvenstvo u nogometu, što je mnoge Nijemce zadržalo doma, i nerealno je očekivati rast po visokim stopama svake godine.

Nešto manje turista, dodaje, ima i iz Češke i Italije, dok je rast iz Poljske, Slovenije, UK-a, Mađarske, SAD-a, Španjolske, i s drugih tržišta.

“Hrvatska ima vrlo dobar tržišni mix. U svakom slučaju, manje turista s pojedinog tržišta je signal da treba razmotriti eventualne nove trendove i značajke na takvim tržištima, odnosno uložiti dodatne napore u promociju”, smatra Staničić.

- TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA -

HTZ je promotivno i komunikacijski kontinuirano prisutan na najvažnijim društvenim mrežama, platformama i tražilicama, a trenutno provodi kampanju za promociju posezone na šest tržišta. U pripremi je i kampanja za domaće tržište, s video materijalima i pažljivo odabranim elementima, poput autentičnih priča i iskustvenog pristupa, koji će doprinijeti još boljem prepoznavanju turističkog brenda i samih destinacija, a sukladno planu rada pripremaju i tzv. early booking kampanju, koju će provoditi na određenim stranim tržištima koja imaju tendenciju ranog bukiranja.

Dio intenzivne ‘borbe’ na tržištima i negativne medijske objave

Komentirajući objave nekih stranih medija iz više zemalja oko visokih cijena u Hrvatskoj te koliko to imidžu zemlje i turizma, Staničić ističe da HTZ putem predstavništava i partnera na stranim tržištima aktivno prate situaciju po tom pitanju.

“I ove smo godine mogli svjedočiti određenim negativnim konotacijama i objavama na štetu hrvatskog turizma. Teško se do kraja boriti s takvim stvarima, ali se trudimo na svaku takvu objavu promptno reagirati putem demantija ili dostave informacija koje pobijaju iznesene teze i koje su utemeljene na činjenicama. Najčešće je riječ o netočnim informacijama koje se odnose na zagađenost mora i plaža, pojavu otrovnih meduza, najezdu komaraca, prevelike i nerealne cijene i sl.”, kaže direktor HTZ-a.

- TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA -

Iako je riječ o objavama koje mogu naštetiti ugledu i imidžu hrvatskog turizma tako da netko može odgoditi ili u potpunosti odustati od putovanja u hrvatske destinacije, Staničić naglašava da proaktivna komunikacija i promocija HTZ-a na inozemnim tržištima dovodi i do niza vrlo pozitivnih objava o Hrvatskoj u najeminentnijim medijima.

“Na tržištima je danas vrlo intenzivna ‘borba’ za turiste, pa i pojavu medijskih objava negativne konotacije treba sagledavati kao dio te ‘bespoštedne borbe’, jer mnoge nama konkurentne zemlje, između ostalog, imaju za cilj zadržavanje i poticanje vlastitih građana na putovanja unutar njihove zemlje. Nažalost, i neki domaći mediji se ‘trude’ kroz svoje objave naštetiti imidžu Hrvatske kao turističke destinacije”, odgovara Staničić.

U tijeku proces izbora novih direktora HTZ-a za Muenchen i Seoul

S obzirom na završetak nedavnog natječaja za direktore HTZ predstavništava u Muenchenu i Seolu, za što su prijave primali do 13. kolovoza, iz HTZ-a ističu da su zadovoljni “dvoznamenkastim brojem prijava” za te pozicije te sada slijedi pregled dokumentacije i razgovori s kandidatima. Nakon toga, povjerenstvo za izbor dostavlja prijedloge Turističkom vijeću HTZ-a na daljnje usvajanje, a to se, dodaju. očekuje tijekom rujna.

Na pitanje o Muenchenu, gdje je do sada HTZ imao ispostavu, a glavno predstavništvo za njemačko tržište u Frankfurtu, iz HTZ-a kažu da se od sada, a zbog velike važnosti njemačkog tržišta za hrvatski turizam, ispostava u glavnom bavarskom gradu pretvara u predstavništvo. Svojim će djelovanjem pokrivati područja Bavarske, odakle u Hrvatsku stiže najveći broj njemačkih turista, ali i regiju Baden-Wuertemberg te Švicarsku, osim kantona Ticino koji će i nadalje pokrivati predstavništvo u Milanu.

Novost je i da će se dosadašnji ured predstavništva iz Frankfurta preseliti u Berlin, jer HTZ planira još veća ulaganja i aktivnosti na tom važnom tržištu.

U Seoulu postoji ured predstavništva HTZ-a, a sada će, kažu, i izabrati osobu koja će ga voditi u iduće četiri godine, što je važno s obzirom da se južnokorejsko tržište sada nakon pandemije ponovo jače aktivira, pa i sa letovima poput Zagreb-Seoul. Iz Koreje je ove godine već bilo i iznad 30 posto više dolazaka i noćenja turista, a planira se i pojačavanje promocije i suradnji.

Tržište SAD-a također raste

Ove godine raste turistički promet prema Hrvatskoj i s drugih dalekih tržišta, posebice iz SAD-a, koje Hrvatsku sve više prepoznaje kao atraktivnu cjelogodišnju destinaciju, čemu su dokaz i nominacije u tri kategorije za njihove tzv. turističke oskare ili nagrade Travvy Awards 2024.

Hrvatska je već 2019. osvojila tu srebrnu nagradu u kategoriji najbolje destinacije u Europi, broncu u kategoriji najbolje svjetske destinacije, a HTZ srebro u kategoriji najbolje europske turističke organizacije. I 2021. je dobila srebrno među najboljim europskim organizacijama, a Hrvatska broncu u kategoriji najbolje destinacije na Mediteranu.

“Vjerujemo u uspjeh i ove godine, pa i za korak više, zlato, jer je Hrvatska vrlo dobro prepoznata među renomiranim ambasadorima, turističkim agentima i klijentima, koji i imaju priliku glasati za nominirane”, zaključuju iz HTZ-a.

- PRIMAJTE VIJESTI I PUTEM NAŠIH KANALA -
Ad imageAd image
Ad imageAd image
@023.zadar

Oznake:htzkristjan stanišićturistička sezona
- OGLAS -
- OGLAS -

Možda vam se sviđa i ovo...

Vijesti

Plenković o incidentu u Splitu: U Hrvatskoj nema mjesta zakonu ulice

Vijesti

Predsjednik Milanović osudio incident u Splitu: “To je kažnjivo djelo i za to treba odgovarati”

Vijesti

INSPEKCIJE U TRGOVINAMA Gotovo 3.300 proizvoda bez oznake ograničene cijene

Vijesti

NEMA VIŠE ODLAZAKA NA SUD Evo kako brže i jednostavnije do potvrde o vlasništvu nekretnina

Vijesti

Tuneli Mala Kapela, Sveti Rok i Dubrave u raspadu, kreće sanacija!

Zadar

ZA HRABROST Mještani Premude predloženi za Grb grada Zadra za spašavanje s katamarana “Princ Zadra”

Kultura

ZBOG POGREŠKE Poništen natječaj za ravnatelja/icu Koncertnog ureda, Vinka Bedeković i dalje vršiteljica dužnosti

Vijesti

Apel “Mama, budi zdrava!” ovog je listopada stigao do čak 107.000 majki!

- OGLAS -
023.hr

Želite li se oglasiti na Portalu 023.hr – doznajte više na ovoj poveznici ili nas nazovite na broj 023/777-900
Nakladnik: Quantum media d.o.o. // Impressum // Email: [email protected] // WhatsApp: 091/6666-888
Korisne poveznice: Zahtjev za brisanjem // Uvjeti korištenja // Dojava vijesti // Pravilnik nagradnih natječaja
Pojedine rubrike ovog portala mogu donositi sadržaje koji nisu primjereni osobama mlađim od 18 godina.

Družimo se i na ovim mrežama

Sva prava pridržana © 2024. Quantum media d.o.o.
Dobrodošli natrag!

Prijavite se u svoj račun

Username or Email Address
Password

Izgubljena lozinka