Podravka grupa je u prvom kvartalu ove godine ostvarila 192 milijuna eura prihoda od prodaje, što je 9 posto više nego u prva tri mjeseca lani.
Neto dobit istodobno je iznosila 23,5 milijuna eura i bila je veća za gotovo 50 posto. Dobit prehrambene divizije bila je 14,5 milijuna eura, što je čak 95 posto više, a farmaceutske 9 milijuna eura (devet posto više), piše portal Danica.hr.
Prodaja Vegete nikad nije tako snažno potegnula kao u prva tri mjeseca ove godine. Na kategoriji kulinarstva, naime, ostvareni su prihodi od 31,3 mlijuna eura, što je čak 22,3 posto više nego u prvom kvartalu prošle godine.
“Rast prihoda Kulinarstva ostvaren je ponajviše na tržištu Njemačke, Poljske i Hrvatske. Pritom je u rastu prihoda sadržan efekt provedenog restrukturiranja tržišta Poljske i Njemačke, gdje su ostvareni veći prihodi uz rast profitabilnosti”, tumače u Podravki.
Kremni namazi također su briljirali s prodajom od 12,4 milijuna eura, što je više za 19,2 posto. Lino lada je doslovce rasturila na tržištu Hrvatske i regije. Mesni proizvodi rasli su 15 posto, a Juhe tek mrvicu manje od toga.
Najviše je podbacila kategorija osnovne hrane čija je prodaja pala 14 posto u odnosu na lanjska tri mjeseca, i to prije svega zbog manjih prihoda od prodaje brašna. Prihodi pekarstva niži su za 1,7 posto, a prodaja Belupovih lijekova na recept niža je za 1,8 posto.