Svatko se teško nosi s promjenom – a korisnici WhatsAppa nisu ništa drugačiji. Može biti teško kada se vežete za aplikaciju na telefonu, pogotovo ako je koristite svaki dan.
Dakle, kada se dogodi bilo kakva promjena, sigurno ćete je primijetiti. Meta, tvrtka koja posjeduje WhatsApp, nedavno je uvela promjenu koja ima za cilj održati aplikaciju ‘aktualnom, jednostavnom i pristupačnom’.
Ažuriranje, koje ovog mjeseca izlazi na iPhone i Android, uključuje olakšavanje navigacije – uključujući donju navigacijsku traku na Androidu. Ali, promjena koja je zaista zgrozila mnoge korisnike aplikacije za izravnu razmjenu poruka je nova paleta boja – i oni su svoja mišljenja podijelili javno. ‘Moj WhatsApp je upravo pozelenio. Želim povratiti’, napisao je jedan nezadovoljni korisnik aplikacije na X-u, bivšem Twitteru.
I nije bio jedini. ‘Moj isto. Ovo je kriminalno’, komentirao je drugi. Treći je napisao: ‘Zašto je WhatsApp promijenio stvari u zeleno? Odmah me naživciralo – nisam za promjene’. Četvrta osoba je dodala: ‘Poludjela sam kad se preko noći ažurirao’.
we’re rolling out design updates to give WhatsApp a fresh new look, while keeping it familiar + easy to use 🤩 here are some ways it’s changing ⬇️
• updated layout and icons that that help you find what you need faster
• new illustrations with added animation to… pic.twitter.com/pFu0cfxpWY
— WhatsApp (@WhatsApp) May 9, 2024
‘iOS WhatsApp je pozelenio, nije da mi se ne sviđa, ali, malo me bole oči’, napisao je drugi korisnik, a još se netko složio: ‘Moj je pozelenio prošli mjesec. Bio sam ozbiljno ljut. Nisam čak ni išao na WhatsApp do sljedećeg dana. Boja je u početku bila ozbiljno zasljepljujuća’.
Govoreći o promjenama, Idit Yaniv, voditeljica WhatsApp dizajna u Meti, objasnila je da su uveli ‘novu, dosljednu zelenu paletu unutar aplikacije za jedinstveno iskustvo’. Nastavila je: ‘Razmotrili smo više od 35 različitih iteracija boja, u konačnici uskladivši se s WhatsAppovom kultnom zelenom i odlučivši se za paletu koja omogućuje skladno uparivanje boja u cijeloj aplikaciji. Također smo povećali upotrebu neutralnih boja, što nam je omogućilo da budemo selektivniji o tome gdje i kako se koristi zeleno’.
Druge promjene uključuju ‘tamniji tamni način rada’, s fokusom na ‘jači kontrakt i dublje tonove za smanjenje naprezanja očiju u slabo osvijetljenim okruženjima’, objasnila je Idit.
Meta je također ažurirala svoje ikone na ‘zaokruženi, ocrtani stil i, kako bi odgovarale novoj ikonografiji’ i ‘osvježila naše ilustracije i dodala animaciju za razigraniju estetiku’, prenosi Večernji list.