Od prvog ovoga mjeseca na snazi su nove, znatno više cijene usluga zadarske Čistoće. Istodobno, društvene mreže pune su kritika na čistoću u gradu, od toga da se ne odvozi reciklabilni otpad do toga da i sami građani i turisti odlažu smeće na neprikladan način, o čemu smo i mi pisali.
Već danima i tjednima na najpopularnijoj grupi Trn u oku Zadar na društvenoj mreži Facebooku traju rasprave prazne li se spremnici za smeće redovito, te radi li gradska komunalna tvrtka dobro svoj posao. Nakon kritika građana da je primjerice kanta za smeće na plaži Punta Bajlo prekrcana otpadom odgovorio je i jedan djelatnik Čistoće.
– Ovako gospodo da vam odmah kažem za ovu sliku – ja svaki dan čistim to na Punti Bajlo. Ovako mene dočeka svaki dan baš svaki dan. Gdje ste u 5 ujutro kada čistim što me onda ne slikate???, napisao je u komenatru radnik Čistoće.
HRT Radio Zadar potražio je odgovor od direktora Čistoće Zadar Ivana Johna Krstičevića.
– Problemi se rješavaju i sustav je normaliziran prije dva tjedna. Zbog novih ljudi koji su došli na terene nekada se dogodi da se neka ulica preskoči, ali to onda odmah rješavamo. Naravno da nam posao otežava i neodgovorno odlaganje otpada naših korisnika, ali sezona je na samom vrhuncu i mi doista nemamo vremena baviti se time tko je nepropisno odložio otpad nego je naša intencija da to što prije saniramo i skupimo, pa i takav nepropisno ostavljen otpad, odgovorio je Krstičević.