Slučaj koji je u proteklih 24 sata dominirao medijskim prostorom i izazvao lavinu ogorčenja prema zadarskim taksistima dobio je dramatičan epilog. Iako je videosnimka navodnog verbalnog sukoba, prijetnji i pokušaja naplate 195 eura za vožnju od Poluotoka do Arbanasa predstavljena kao autentičan zapis jedne od najvećih turističkih sramota, redakciji portala 023 potvrđeno je kako se radi o – insceniranom događaju.
Informacije koje posjedujemo upućuju na to da je cjelokupni incident, od trenutka ulaska u vozilo do navodnog razbijanja mobitela, bio unaprijed dogovoren i odglumljen. Prema izvorima bliskim sudionicima, sporni videozapis zapravo je trebao biti “skeč” ili parodija na stvarne probleme u taksi prijevozu, no situacija je izmaknula kontroli nakon što je snimka plasirana u javnost kao stvarni dokumentarni materijal. Da se radi o lošoj glumi, a ne o stvarnom nasilju, potvrđuju i navodi da je ista scena svađe snimana u više navrata kako bi se postigao uvjerljiviji efekt dramatike.
Potvrda da je javnost dovedena u zabludu stigla je i od samog aktera priče. Mario Tomas, pjevač i sudionik reality emisija koji je prvotno plasirao priču o “crnom Opelu” i vozaču koji mu je prijetio, objavio je novi videozapis na svom YouTube kanalu kojim demantira autentičnost događaja.
“Oprostite ljudi, ne znam što bih vam rekao. Sve je bila laž”, izjavio je Tomas u videu, priznajući time da se dramatična vožnja kojom su se bavili gotovo svi nacionalni mediji nikada nije dogodila na opisani način.
Ovakav rasplet događaja baca novo svjetlo na štetu koja je u međuvremenu nanesena ugledu profesionalnih taksi prijevoznika u Zadru. Nakon objave prvotne snimke, brojni legalni taksisti našli su se na udaru kritika i generaliziranja zbog incidenta koji je, kako se sada ispostavlja, bio proizvod fikcije. Iako je Tomas u svom obraćanju spomenuo kako “mislim da je riječ o lažnom taksistu”, njegovo naknadno priznanje da je “sve bila laž” potvrđuje sumnje da je cijeli narativ o iznudi i nasilju bio isceniran radi privlačenja pažnje na društvenim mrežama.
Unatoč pokušaju da se video ukloni s određenih platformi, šteta je već učinjena, a priča o 195 eura za nekoliko kilometara vožnje ostaje zabilježena kao primjer neodgovornog manipuliranja medijskim prostorom i javnim mnijenjem.

