Za domaće proizvođače velik je udarac bojkot cijena i proizvoda jer kupaca na tržnici sve je manje, a jedan od uzroka je i taj što se sve češće kupuje u trgovačkim lancima.
Iako biste pomislili da je na osječkoj tržnici u posljednje vrijeme pusto zbog hladnoće, i nije baš tako, donosi HRT.
– Kad su bila dva bojkota, baš je bilo prazno, smanjilo se sigurno za 50, 60 posto. Dnevno od ponedjeljka do petka berem oko 100, 120 komada salate nosim na tržnicu, znači pola sam vratio kući što mi se rijetko kada desilo, rekao je Vladimir Vranješ, proizvođač iz Josipovca.
Kaže nam Vladimir da nije ni dizao cijene.
– Postoje kolege koje prodaju salate i po jedan i po euro, ali meni je neugodno prodavati po toj cijeni. Sasvim zadovoljavajuć je 1 euro, a koliko vidim i kupcima mojim, istaknuo je Vladimir Vranješ.
I gospodin Petar žali se na slabu prodaju.
– Bojkotiraju sve, tako i tržnicu. Vidjeli smo i pekarnice neki dan, mesnice, svugdje se osjeti da manje dolaze kupci, rekao je Petar Zolota, proizvođač iz Bijelog Brda.
Oni kupci koje smo ovdje zatekli, došli su ciljano jer ovdje kupuju i inače.
Budući da su tržnice sinonim za zdraviju i domaću hranu, ali i nešto skuplju, nego u trgovačkim lancima, nije čudo što su efekt građanskog bojkota osjetile – i one.