HGK- Županijska komora Zadar u srijedu 29. siječnja u svojim je prostorijama organizirala radionicu naziva “Kako izraditi komunikacijsku strategiju tvrtke i poboljšati prodaju?”.
Cilj radionice bio je upoznati polaznike s važnosti i načinom izrade komunikacijske strategije kao sastavnim dijelom svakog, malog ili velikog poslovanja, koje učinkovito želi postizati svoje ciljeve – kako one vezane uz imidž i marketing, tako i one prodajne i poslovne.
Na radionici su se okupili vlasnici poduzeća te zaposlenici tvrtki iz različitih gospodarskih djelatnosti zaduženi za prodaju, marketing, organizaciju događaja i promotivno-komunikacijske aktivnosti.
Predavačica Izabela Laura, zadarska poduzetnica s bogatim iskustvom rada u izradi komunikacijskih i brend strategija tvrtki, provela je polaznike radionice kroz glavne značajke izrade komunikacijske strategije, odnosno plana komunikacije brenda (tvrtke) prema ciljanoj publici.
Naime, kroz komunikacijsku strategiju, tvrtke definiraju kako se, na kojim kanalima i s kojim ciljem obraćaju svojim kupcima, klijentima i zaposlenicima, bilo da je riječ o prodajnoj akciji, izgradnji prepoznatljivost i (brenda) ili postupanju u kriznoj situaciji. Uz tako jasan plan tvrtke usmjereno ulažu novac, vrijeme i ostale resurse na promotivne, marketinške i prodajne aktivnosti.
Radionica je bila praktičnog karaktera, radilo se na primjerima polaznika, a krajnji rezultat radionice bio je izrada predloška komunikacijske strategije s osnovnim elementima od strane svakog polaznika, koju će polaznici moći primijeniti u vlastitom poslovanju, doraditi ju ili prema predlošku izraditi novu strategiju.