Nakon objave članka portala 023.hr o višednevnom oglašavanju alarma u poslovnici Studenca na Plovaniji – koji je izazvao val negodovanja među građanima Plovanije i Višnjika (alarm, ne članak) – stigla je i prva konkretna reakcija iz Grada Zadra.
Na naš novinarski upit, sinoć se oglasio pročelnik Upravnog odjela za komunalne djelatnosti i zaštitu okoliša – Robertino Dujela, koji je poručio da će gradske službe reagirati bez odlaganja, unatoč tome što se ne radi isključivo o njihovoj nadležnosti.
– Komunalno redarstvo će zasigurno, uobičajenom praksom, promptno postupati s ciljem zaštite sugrađana, zbog kojih u konačnici jesmo i postojimo formirani, bez obzira na stvarnu nadležnost. Svaka uzurpacija prostora i mira na području grada naša je briga – istaknuo je Dujela.
Dodao je i da će, u cilju učinkovitog rješavanja problema, u postupanje biti uključene i službe Državnog inspektorata. E-mail odgovor, osim portalu 023.hr, upućen je i nadležnim tijelima, što potvrđuje ozbiljnost pristupa ovom pitanju.
– Zahvaljujemo Vam na ukazanoj suradnji – zaključio je pročelnik.
Podsjetimo, oglašavanje alarma koje se danima čuje iz poslovnice na adresi Put Stanova 123 uznemirilo je brojne stanare, od kojih su neki izjavili da su “na rubu živaca” i “više ne mogu normalno živjeti”. Problem je postao simbol šireg pitanja: tko i kada štiti pravo građana na mir?
Reakcija gradske uprave, iako zakasnjela, daje nadu da se građanski glas – kada je dovoljno snažan i artikuliran – ipak čuje.
U kontekstu nadolazećih lokalnih izbora, vrijedi istaknuti i činjenicu da je pročelnik Robertino Dujela kandidat HDZ-a za zamjenika župana Zadarske županije. Ako mu birači ukažu povjerenje i on preuzme novu dužnost, Grad Zadar ostat će bez jednog od pročelnika koji je godinama slovio za dostupnog, angažiranog i operativnog aktera gradske uprave – posebice kada su u pitanju brze reakcije na komunalne probleme i otvoren odnos prema medijima.
Njegova spremnost da se u realnom vremenu uključi u rješavanje situacija poput ove sa Studencem, govori u prilog modelu javne službe kakav građani očekuju – konkretnom, odgovornom i ljudskom.