Facebook stranica Halo, inspektore objavila je priču Požežanke koja je kupila kruh u šnitama s produljenom svježinom i rokom trajanja kojeg proizvodi vinkovački Pekar.
– Kada je otvorila kruh imala je što i vidjeti (na slikama): u sredini su šnita su bile korice nekog drugog kruha!?! Reklamirala je i u trgovini gdje je kupila taj zaista više nego neobičan kruh, ali odgovor koji je dobila: „Taj kruh mi samo prodajemo. Nismo odgovorno za sadržaj. To nije do nas“ nije je zadovoljio pa se obratila i nama. A mi proizvođaču. Sada smo dobili odgovor iz vinkovačkog Pekara koji je i „proizveo“ taj „kruh u kruhu“: „Prije svega izuzetno nam je žao zbog nastale situacije. Sigurnost i kvaliteta proizvoda te zadovoljstvo kupca su na prvom mjestu. Zaprimanjem reklamacije istu smo odmah proslijedili u proizvodnju kako bi se utvrdio mogući uzrok nesukladnosti.
U proizvodnji rade dugogodišnji zaposlenici s iskustvom, svaku grupu proizvoda vodi prehrambeni tehnolog. Proizvođač kontinuirano vrši edukacije o načinu manipuliranja i skladištenja proizvoda tijekom zadnjeg koraka u procesu proizvodnje, rezanju i pakiranju svježeg kruha.
Tijekom same proizvodnje svježeg kruha, nema mogućnosti da ovakav komad starog kruha završi unutar proizvoda. Osim zamjesa gdje bi se primjetio, komad tjestene mase prolazi automatsku vagu kao i stroj za oblikovanje tijesta gdje bi ovakav komad zaustavio stroj.
Proizvodni pogon kao i strojevi podliježu redovitim kontrolama čišćenja te se rade dodatne preventivne i sigurnosne kontrole kako bi se izbjegle ovakve situacije. Sa sigurnošću možemo tvrditi da se ne radi o starom kruhu u svježem proizvodu.
Kontrolom daljnjih koraka u procesu proizvodnje, ostavljamo kao mogućnost da je do nesukladnosti došlo tijekom narezivanja kruha. Narezivanje kao i pakiranje kruha vrši se automatskim strojem za narezivanje i pakiranje. Ulaskom svježeg kruha u tunel stroja vjerujemo da se korica odvojila te da ju je stroj smotao u središte kruha i kao takvog narezao.
Iako smo iznenađeni veličinom korice unutar svježeg kruha, nikada ne možemo u potpunosti isključiti mogućnost izoliranog slučaja kao što je ovaj. Do sada se nismo susretali sa ovakvom vrstom reklamacije,“ odgovorila je Marija Pavlović iz sektora osiguranja kvalitete vinkovačkog Pekara.
Kako god bilo, priznat ćete, neobična i za potrošača ne baš ugodna situacija, posebice kada uoči neradnih dana kupuje kruh s povjerenjem i u nadi da će dobiti kvalitetan i siguran proizvod.