A sada su najavili da će se još jedno slatko piće naći na policama supermarketa u rujnu, međutim, okus zbunjuje obožavatelje.
Coca-Cola Oreo Zero Sugar sljedeće je ograničeno izdanje, za koje poručuju da ima “okus gaziranog kolačića” i da je “neusporedivo iskustvo”.
Piće će početkom rujna biti dostupno u limenkama od 250 mililitara u američkim restoranima Pizza Express, Popeyes i Slim Chickens, te u supermarketima diljem SAD-a kasnije tijekom mjeseca.
Novi okus najpopularnijeg gaziranog soka naći će se na 35 tržišta diljem svijeta, uključujući Kanadu, Kinu, Meksiko, Brazil i Ujedinjeno Kraljevstvo.
Fotografija novog gaziranog pića podijeljena je u grupi Food Finds UK Official na Facebooku, gdje su obožavatelji Coca-Cole uglavnom bili složni da nisu sigurni što bi očekivali od novog okusa.
“Nisam siguran za ovo da budem iskren”; “Zvuči pomalo odvratno…”; “Ne znam što da mislim o ovome”, samo su neki od komentara.
Neki su bili uzbuđeni što će isprobati novi okus, rekavši da će idući mjesec ići u potragu za njim, no nekolicina je tvrdila da im je ta ideja izazvala mučninu, prenosi N1.