Agencija za obalni linijski pomorski promet obavještava otočane da od rujna ove godine ističe veliki broj Otočnih iskaznica za povlašteni prijevoz osoba i vozila te poziva korisnike da provjere datume do kada im vrijede izdane iskaznice.
Kako bi korisnici i dalje ostvarivali svoja prava trebaju podnijeti zahtjeve za produljenje Otočnih iskaznica u poštanskim uredima ili putem platforme e-Građani (Kategorija: Promet i vozila; Usluga: Otočna iskaznica). Otočne iskaznice će se ponovno izdati na razdoblje od 5 godina.
– Ističemo da će korisnici nakon što predaju zahtjev za izdavanje Otočne iskaznice, karte za povlašteni prijevoz moći kupovati „starom“ aktivnom Otočnom iskaznicom dok zahtjev za „novu“ Otočnu iskaznicu ne bude obrađen. Nakon što zahtjev bude obrađen, do isporuke „nove“ iskaznice u poštanski ured, povlaštene karte će se kupovati Potvrdom o predanom zahtjevu koju izdaje Hrvatska pošta prilikom zaprimanja zahtjeva ili će korisnik istu dobiti u svoj korisnički pretinac ako zahtjev podnese elektronski putem e-Građana.
Korisnici mogu zahtjev za produljenje Otočne iskaznice podnijeti najranije 90 dana prije isteka postojeće Otočne iskaznice. Datum do kada vrijedi otočna iskaznica je naznačen na tijelu iskaznice. Potvrda o predanom zahtjevu počinje vrijediti nakon petog radnog dana od dana predaje zahtjeva te se njome mogu ishoditi putne karte kod brodara.
Za izdavanje nove otočne iskaznice za osobu korisnik mora uplatiti 8,63 eura odnosno za iskaznicu za vozilo i vinjetu 10,62 eura u državni proračun. Prvo izdavanje Otočne iskaznice je za korisnika besplatno, a kod produženja zbog isteka iste potrebno je izvršiti plaćanje. Kod podnošenja zahtjeva za izdavanje Otočne iskaznice za putnika zbog isteka, obavezna je nova fotografija uz zahtjev, osim ako korisnik u zadnjih pet godina nije izradio osobnu iskaznicu ili putovnicu, u tom slučaju će osobna fotografija biti preuzeta iz MUP-a, navode iz Agencije.
Sve detalje pročitajte OVDJE.