U Hrvatskoj je u prva četiri mjeseca ove godine prodano 22.288 novih putničkih vozila, što je 14,4 posto više nego u istom razdoblju prošle godine, dok je samo u travnju prodano 7.083 nova auta, što je na godišnjoj razini rast za 13,5 posto, podaci su Promocije plus.
Najviše novih vozila u dosadašnjem dijelu godine prodala je Škoda, njih 3.016, što je udio od 13,5 posto u ukupnoj prodaji u prva četiri mjeseca.
Drugi je Volkswagen s 2.045 prodanih novih vozila i udjelom od 9,2 posto, a treći Renault, koji je prodao 1.991 auto i ima udjel od 8,9 posto.
Četvrto mjesto najprodavanijih marki drži Suzuki s 1.778 prodanih primjeraka, čime u ukupnoj prodaji ima udio nešto manji od osam posto, dok je peta Toyota, koja je prodala 1.551 novo vozilo i ima udjel od oko sedam posto.
Škoda Octavia bila je daleko najprodavanije novo vozilo u Hrvatskoj u travnju. Taj je model u četvrtom mjesecu ove godine kupio 591 građanin, slijedi Renault Clio s prodajom 444 komada. Opel Corsa je na trećem mjestu najprodavanijih s prodajom 395 vozila, a četvrta je Suzuki Vitara s prodanih 366 primjeraka.
U travnju su hrvatskim kupcima među ostalim prodana i dva Ferrarija te po jedan Aston Martin, Lamborghini i Rimac.
Prema pogonskom gorivu, od siječnja do kraja travnja prodan je 10.821 benzinac, što je gotovo polovica odnosno 48,6 posto svih prodanih vozila. Dobru su prodaju imali i hibridi koje je izabralo 6.826 kupaca, odnosno 30,6 posto, dok je dizelski pogon odabralo 3.858 kupaca ili 17,3 posto.
Plin kao pogonsko gorivo bio je zanimljiv za njih 526, odnosno 2,4 posto kupaca, a potpuno električnih vozila prodano je 257, čime u ukupnoj prodaji imaju udio od 1,2 posto.