023.hr
Gradonačelnik Erlić nakon obilaska Dikla: “Čekamo rješavanje radova bliže moru, molimo za još malo strpljenja”
NA MALE BRANKE Memorijalni malonogometni turnir na Puntamici došao do polufinalnih utakmica
GALERIJA Na Sveučilištu u Zadru održana svečana promocija magistrica i magistara, pogledajte kako je bilo
Otvorene prijave za 53. plivački maraton Preko – Zadar, jedan od najstarijih i najposjećenijih maratona u Hrvatskoj
Ministar Šušnjar dodijelio 48 stipendija učenicima deficitarnih zanimanja u Zadarskoj županiji
Sutra u 12 sati ispitivanje sirena u cijeloj državi, osim u Zagrebu i Zagrebačkoj županiji
Za vikend će se dijeliti voda putnicima na četiri naplatne na autocestama
Evo kad počinju isplate mirovina za lipanj
Djelatnici Nasada uredili oleandre na Liburnskoj obali, osigurana bolja vidljivost
FOTO-VIJEST Očajni stanovnici Plovanije ne mogu živjeti od prašine; Ovako pokušavaju to riješiti
  • Naslovnica
  • Najnovije
  • Vijesti
  • Zadar
  • Županija
  • Sport
  • Vrijeme
  • Podcast
  • Galerije
  • Kultura
  • Show
  • Lifestyle
  • Sci-tech
  • Promo
Promijeni veličinu slovaAa
023.hr023.hr
Najnovije objavljeno
VIJESTI
Zadar
ŽUPANIJA
SPORT
VRIJEME
PODCAST
GALERIJE
KULTURA
SHOW
LIFESTYLE
SCI-TECH
PROMO OBJAVE

Imate vijest koju želite dojaviti?

Želite li se oglasiti na našem portalu?

NAJNOVIJE

ZADAR

ŽUPANIJA

SPORT

VIJESTI

VRIJEME

PODCAST

GALERIJE

KULTURA

SHOW

LIFESTYLE

SCI-TECH

PROMO OBJAVE

Imate vijest koju želite dojaviti?

Želite li se oglasiti na našem portalu?

 
SVA PRAVA PRIDRŽANA © 2023. - 2025. QUANTUM MEDIA
Vijesti

McDonald’s, KFC i ostali lanci brze hrane, zbog visokih cijena, bilježe drastičan pad prometa

Autor: 023.hr
Objavljeno: 4. svibnja 2024.
Čitanje članka: oko 3 min
Matija Lipar
Podijeli
- SADRŽAJ POČINJE NAKON OGLASA -

Rezultati nekih od najpoznatijih američkih korporacija, poput McDonald’sa, Pizza Huta, Starbucksa, pokazali su da su njihovi kupci smanjili potrošnju, pritisnuti inflacijom. Mjesecima su ekonomisti upozoravali da će Amerikanci, posebice oni s nižim primanjima, smanjiti svoju potrošnju kao odgovor na više cijene.

No lancima brze hrane i pića trebalo je neko vrijeme da uoče da im se prodaja stvarno smanjila. Istina, osim inflacije i viših cijena, ugostitelji nude i druge razloge za lošije financijske rezultate prvog ovogodišnjeg kvartala, prenosi CNBC.

Borba za svakog gosta

Primjerice, u Starbucksu, kojemu su dionice pale 17 posto uslijed najava pada prodaje, tvrde, da je loše vrijeme razlog smanjenja prodaje. Yum, matična tvrtka Pizza Huta, KFC-a i Taco Bella, okrivila je siječanjske snježne oluje za loše rezultate svojih brendova. No, te isprike ne objašnjavaju u potpunosti slabe kvartalne rezultate, smatraju analitičari.

- TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA -

Istovremeno, čini se da je konkurencija postala žešća, i to ona u borbi za sve manji broj gostiju. Jer su gosti koji još uvijek žele jesti hamburger sve izbirljiviji i paze gdje će utrošiti svaki dolar. Troškovi prehrane u restoranima brze usluge porasli su brže od cijene za prehranu kod kuće.

Primjerice, cijene u restoranima s ograničenom uslugom porasle su pet posto u ožujku u usporedbi s istim razdobljem prošle godine, dok istovremeno cijene namirnica rastu, ali sporije, piše CNBC, pozivajući se na statističke podatke.

“Jasno je da se svi bore za manje potrošača odnosno potrošače koji ih rjeđe posjećuju, stoga se i mi moramo pobrinuti da se borimo za svakog gosta, bez obzira na kontekst oko nas”, rekao je McDonald’sov financijski direktor Ian Borden.

- TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA -

Mnoge tvrtke u sektoru restorana i izvan njega upozorile su da bi pritisci potrošača mogli potrajati. Izvršni direktor McDonald’sa Chris Kempczinski izjavio je da je oprez u potrošnji prisutan u cijelom svijetu.

“Potrošači nastavljaju biti još diskriminativniji sa svakim dolarom koji potroše jer se suočavaju s visokim cijenama u svakodnevnoj potrošnji. Vrijedi napomenuti da je u prvom tromjesečju promet bio u stalnom padu u SAD-u, Australiji, Kanadi, Njemačkoj, Japanu i Ujedinjenom Kraljevstvu”, rekao je.

Cijene ne padaju

Premda je razdoblje visoke inflacije prošlo, cijene ne padaju, već se tek stabiliziraju, što kupcima nije dovoljan razlog za veću potrošnju. Povjerenje američkih potrošača u travnju je dosegnulo najnižu razinu od sredine 2022. jer su visoke cijene ostale na prvom mjestu zabrinutosti, prema podacima koje je objavio Conference Board.

- TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA -

Iako su plaće rasle, cijene koje plaćaju tipični potrošači, ‘otimaju’ im sav dodatni prihod. Indeks potrošačkih cijena, (široka košarica dobara i usluga), porastao je po godišnjoj stopi od 3,5 posto u ožujku u usporedbi s istim mjesecom lani, prenosi Poslovni dnevnik.

- PRIMAJTE VIJESTI I PUTEM NAŠIH KANALA -
Ad imageAd image
Ad imageAd image
@023.zadar

Oznake:cijenehranamcdonaldsrestoran
- OGLAS -
- OGLAS -

Možda vam se sviđa i ovo...

Vijesti

Sutra u 12 sati ispitivanje sirena u cijeloj državi, osim u Zagrebu i Zagrebačkoj županiji

Vijesti

Za vikend će se dijeliti voda putnicima na četiri naplatne na autocestama

Vijesti

Evo kad počinju isplate mirovina za lipanj

Vijesti

Poruka za roditelje koji vode djecu na koncert: Držite ih na oku. Poželjno je da znaju osobne podatke i imaju ih uz sebe

Vijesti

Domoljubne krafne s glazurom i likom Thompsona: Cijena paprena, interes ogroman

Vijesti

Evo za koje usluge banke više neće smjeti naplaćivati naknade

Vijesti

DRASTIČNE RAZLIKE Isti proizvod na moru, cijena suludo viša; Inspekcija šokirala koliko ih lovi u mutnom

Vijesti

Farmaceutska tvrtka izvijestila o povlačenju poznatog lijeka s tržišta zbog rezultata provjere kakvoće

- OGLAS -
023.hr

Pojedine rubrike ovog portala mogu donositi sadržaje koji nisu primjereni osobama mlađim od 18 godina.
Nakladnik: Quantum media d.o.o. // Impressum // Email: [email protected] // WhatsApp: 091/6666-888
Korisne poveznice: Zahtjev za brisanjem // Uvjeti korištenja // Dojava vijesti // Pravilnik nagradnih natječaja
Oglašavanje: Upoznajte se s mogućnostima oglašavanja na ovoj poveznici, ili nazovite 023/777-900

Družimo se i na ovim mrežama

Sva prava pridržana © 2024. Quantum media d.o.o.
Dobrodošli natrag!

Prijavite se u svoj račun

Username or Email Address
Password

Izgubljena lozinka