Od sljedećeg tjedna trebala bi se normalizirati dostava pošte u svim mjestima na području Općine Preko, javlja portal Naši školji.
Zaključak je to sa sastanka načelnika Općine Preko Jure Brižića i Marina Klanca, izvršnog direktora Regije 4 u Hrvatskoj pošti, a tema je bila nedostatak poštara na otoku, kašnjenje pošte, nekad i višetjedno, te sve češće, opravdane, pritužbe građana zbog neuredne dostave ili gubitka pošiljaka.
– Problemi s dostavom pošte traju već dugo i ovo nije prvi put da je Općina Preko reagirala i zahtijevala da se ta situacija riješi. U sličnoj su situaciji i u drugim mjestima, gradovima, na otocima… Ljudi se svakodnevno žale, ne dobivaju sudske pozive, važne dokumente, račune, a kada ih dobiju već slijede opomene zbog neplaćanja. Tome se mora stati na kraj!, komentirao je načelnik Brižić.
Ističe da je dobio čvrsta jamstva direktora Klanca da će se situacija početi vraćati u normalu od sljedećeg tjedna, ali i zamolbu da sva kućanstva na vidnome mjestu postave poštanske sandučiće te jasno označe ime, prezime i adresu.
– Nažalost, događa se da na otok dođe zamjenski poštar koji se ne snalazi dobro u našim mjestima i onda ponovno imamo problem s kašnjenjem ili ne isporučenom poštom, dodao je Brižić.
U Hrvatskoj pošti napominju da je poštarima upravo to jedan od najvećih izazova – nesređene adrese kojih ima čak i u većim gradovima. Sve je u redu dok je redovan poštar na terenu koji poznaje korisnike, ali kad ga zbog godišnjeg odmora ili bolovanja mijenja kolega, tada dostava postaje upitna.
– Prije tjedan dana Hrvatska pošta najavila je da sljedeće godine planira povećati plaće radnicima na operativnim radnim mjestima za 20 posto, što će provesti u tri faze i time obuhvatiti više od sedam tisuća radnika, a najavili su i da će radnicima isplatiti i po 500 eura božićnice. Nadamo se da će to privući nezaposlene i da ćemo na otoku ponovno imati normalnu dostavu pošte, kazao je Brižić te prenio molbu direktora Klanca da se zainteresirani za posao mogu informirati na mrežnoj stranici Hrvatske pošte.