Danas s početkom u 11 sati, u Koncertnoj dvorani braće Bersa u Kneževoj palači, održat će se službeno predstavljanje novog vizualnog identiteta Grada Zadra. Riječ je o završnom činu opsežnog projekta brendiranja koji je Grad Zadar, putem Upravnog odjela za kulturu i sport, provodio od 2021. godine s ciljem kreiranja suvremenog i prepoznatljivog identiteta.
Proces izrade vizualnog rješenja uključivao je istraživanje javnosti i dionika te širok participativni proces u koji su bili uključeni građani, ustanove i stručnjaci. Temelj novog komunikacijskog sustava čini izrađena “Knjiga vizualnih standarda grada Zadra” (Brand Book), a sama realizacija vizuala povjerena je struci kroz suradnju s Arhitektonskim fakultetom – Studijem dizajna.
Kroz interni natječaj, pod vodstvom mentora Marije Juze, Anamarije Poljanec i Romane Kajp, studenti su razvijali prijedloge budućeg izgleda gradskog brenda. Pobjednički tim, kojeg čine studenti Lucija Tadić, Katja Malešević i Nino Dolenc, javnosti će danas detaljno prezentirati projekt vizualnih komunikacija identiteta Grada Zadra.
O samom procesu rada i suradnji sa studentima govorit će voditelj odsjeka Studija dizajna, izv. prof. Tomislav Vlainić. Uz autorski tim i mentore, na predstavljanju u Kneževoj palači sudjelovat će gradonačelnik Grada Zadra Šime Erlić te pročelnica Upravnog odjela za kulturu i sport Dina Bušić.

