Kako se bliži 29. studenoga, datum kada će u restoranu Harbor pasti mnoge zadarske brade i brkovi u sklopu humanitarne akcije “Bradata aukcija“, provjerili smo kakvo je trenutno stanje na donatorskoj tablici. Iako je konačni cilj plemenit i zajednički – prikupljanje 20.000 eura za nabavu robotske ruke koja će uvelike olakšati operativne zahvate na Odjelu urologije Opće bolnice Zadar – natjecateljski duh među poznatim sudionicima ne izostaje.

Prema trenutno dostupnim podacima na službenoj platformi aukcije, u neformalnoj “utrci” zadarskih političara i javnih dužnosnika izdvojio se zamjenik župana Robertino Dujela.
Njegova odluka da nakon dugog niza godina obrije bradu zasad je motivirala donatore da uplate ukupno 350 eura. Time Dujela trenutno drži vodeću poziciju među političkim akterima uključenima u ovu akciju.

Slijedi ga zamjenik gradonačelnika Ante Ćurković, čija je “cijena” brijanja do sredine mjeseca prikupila 110 eura. Iako je riječ o hvalevrijednom iznosu, dinamika uplata sugerira da će Ćurković morati dodatno animirati svoje simpatizere ako želi ugroziti Dujelinu trenutnu prednost.
Na začelju ove političke trojke trenutno se nalazi županijski vijećnik Antonio Vučetić. Njegov profil na stranicama aukcije bilježi iznos od 55 eura, što ostavlja mnogo prostora za napredak u preostalih desetak dana kampanje.

No, pravu pomutnju u redovima “bradonja” izazvao je ulazak jednog od najpoznatijih zadarskih ugostitelja. Erik Pavin, vlasnik kultnog restorana “Niko”, u akciju je ušao s velikim ulogom – svojim brkovima koje nije obrijao punih 40 godina.
Iako je Pavin ljestvicu postavio visoko, s ciljanim iznosom od čak 15.000 eura, trenutno stanje njegovih donacija vrti se oko 175 eura, što ga smješta između Dujele i Ćurkovića.

S obzirom na njegov staž i prepoznatljivost u gradu, za očekivati je da će se ta brojka značajno mijenjati kako se bude bližio dan brijanja.
U akciju je od samog početka aktivno uključen i poznati zadarski sociolog te lovac iz “Superpotjere” Sven Marcelić. Iako je njegov primarni doprinos popularizacija akcije i pozivanje građana na sudjelovanje pod sloganom “Obrijmo svaku bradu u gradu”, njegova prisutnost daje dodatnu težinu cijeloj inicijativi koju organizira Ivan Mišković iz brijačnice “Mr. Razor”.
Važno je napomenuti da se iznosi mijenjaju iz sata u sat, a građani svojim uplatama mogu izravno utjecati na ovaj poredak i, što je najvažnije, doprinijeti bržem ostvarenju cilja za Ligu protiv raka Zadar.

