U hotelu Kolovare održana je stručna edukacija namijenjena pružateljima usluga u obiteljskom smještaju, u organizaciji Turističke zajednice Zadarske županije i Udruge hrvatskih putničkih agencija. Radionica pod nazivom “Kako unaprijediti kvalitetu obiteljskog smještaja?” okupila je dvadesetak iznajmljivača, predstavnike turističkih zajednica i putničkih agencija.
Program je trajao od 10 do 13.30 sati, a fokus je bio na praktičnim postupcima koji podižu razinu usluge u obiteljskom smještaju i izravno utječu na zadovoljstvo gostiju. Sudionike je kroz teme vodila prof. dr. sc. Ana-Marija Vrtodušić Hrgović, prodekanica za nastavu na Fakultetu za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci. Predavačica je predstavila iskustva iz domaćih i međunarodnih programa usavršavanja te procese unutarnjeg i vanjskog auditiranja standarda kvalitete u turizmu.
Naglasak radionice bio je na tome kako kvalitetu pretvoriti u konkretan poslovni alat – od prepoznavanja i praćenja zahtjeva gostiju do primjene metoda koje pomažu u unaprjeđenju usluge i dodatne ponude. Posebno su istaknute dimenzije kvalitete ključne za obiteljski smještaj te primjeri alata koji iznajmljivačima mogu pomoći u podizanju profesionalnih standarda i konkurentnosti.
Edukacija se provodi u sklopu kontinuiranih aktivnosti Turističke zajednice Zadarske županije usmjerenih na razvoj održivog i kvalitetnog turizma te profesionalizaciju obiteljskog smještaja na području županije.

