Na domaćim prometnicama često se mogu vidjeti nesvakidašnje scene, no jedna fotografija s Ugljana ovih je dana izazvala posebnu pažnju i val komentara na društvenim mrežama.
Razlog nije neobična vožnja, već natpis na cisterni koji je u trenu postao pravi hit.
Riječ je o vozilu tvrtke koja se bavi čišćenjem i pražnjenjem septičkih jama. Umjesto klasičnog imena, odlučili su se za naziv koji je toliko izravan i jednostavan da je nemoguće ostati ravnodušan – “The Shit Company”.
Uz to, na cisternu su dodani i emotikoni koji jasno pojašnjavaju poruku i doprinose da se ime lako pamti.
Fotografija zelenog vozila brzo je završila na društvenim mrežama, gdje su se korisnici natjecali u komentarima i šalama na račun kreativnog brendiranja.
I dok mnogi ističu kako je ovo najbolji primjer kako i neugodni poslovi mogu imati zabavnu stranu, drugi su se složili da je upravo taj smisao za humor razlog zašto je ime postalo viralno.
Tvrtka je tako, neočekivano, zahvaljujući maštovitom natpisu dobila besplatnu promociju, a fotografija cisterne s Ugljana nasmijala je i one kojima njihove usluge nikada neće zatrebati.
