023.hr
Porezna uprava objavila važno upozorenje za građane
Vrsaljko na suđenju otkrio: “Oni koji nisu potpisali ugovor s Mamićem…”
3. Memorijal Eduard Edi Perinčić donosi još jači turnir i bogat nagradni fond
U prehrambenom proizvodu pronađena kancerogena tvar, Hrvatska ga uvozi iz Ukrajine
Loša situacija u Domu na Sfingi; Župan Bilaver obećao: “Povećanje cijena Doma u ovoj godini neće biti”
U Hrvatskoj ne rastu samo temperature već i inflacija i cijene; Evo najnovijih podataka
Suša poharala poljoprivredne urode, ljudi su očajni: “Sve će propasti”
FOTO Devet medalja za BK Posedarje s državnog prvenstva u cestovnom biciklizmu!
Jednodnevne ulaznice za ULTRA Europe ekskluzivno su dostupne u trgovinama Studenca – uz festivalsku majicu na poklon
Grad Biograd nagradit će učenike završnih razreda Srednje škole novčanom naknadom od 200 eura
  • Naslovnica
  • Najnovije
  • Vijesti
  • Zadar
  • Županija
  • Sport
  • Vrijeme
  • Podcast
  • Galerije
  • Kultura
  • Show
  • Lifestyle
  • Sci-tech
  • Promo
Promijeni veličinu slovaAa
023.hr023.hr
Najnovije objavljeno
VIJESTI
Zadar
ŽUPANIJA
SPORT
VRIJEME
PODCAST
GALERIJE
KULTURA
SHOW
LIFESTYLE
SCI-TECH
PROMO OBJAVE

Imate vijest koju želite dojaviti?

Želite li se oglasiti na našem portalu?

NAJNOVIJE

ZADAR

ŽUPANIJA

SPORT

VIJESTI

VRIJEME

PODCAST

GALERIJE

KULTURA

SHOW

LIFESTYLE

SCI-TECH

PROMO OBJAVE

Imate vijest koju želite dojaviti?

Želite li se oglasiti na našem portalu?

 
SVA PRAVA PRIDRŽANA © 2023. - 2025. QUANTUM MEDIA
Promo

Jednodnevne ulaznice za ULTRA Europe ekskluzivno su dostupne u trgovinama Studenca – uz festivalsku majicu na poklon

Autor: Sponzorirana objava
Objavljeno: 1. srpnja 2025.
Čitanje članka: oko 7 min
FOTO: Jankovic Mirko
Podijeli

Dio ovogodišnjeg festivala bit će i POP-UP trgovina s prigodnim asortimanom proizvoda, a Studenac organizira i nagradni natječaj putem kojeg će 20 sretnika osvojiti po dvije trodnevne ulaznice

Studenac, najrasprostranjeniji trgovački lanac u Hrvatskoj, ponosni je partner ovogodišnjeg festivala ULTRA Europe koji će se održati od 11. do 13. srpnja na splitskom Parku mladeži. Zahvaljujući ovoj suradnji, od 27. lipnja u trgovinama Studenca ekskluzivno su dostupne jednodnevne ulaznice po cijeni od 69 eura za dan po izboru.

Tako su, prvi put u jedanaest godina održavanja festivala, ulaznice za ULTRA Europe dio asortimana trgovine, čineći tako najpovoljniju opciju kupnje ulaznice dostupnijom i praktičnijom. Kupnja jednodnevnih ulaznica dostupna je od 27. lipnja isključivo u odabranih 60 trgovina diljem Hrvatske, a popis lokacija bit će dostupan na mrežnoj stranici Studenca. U prodaju je pušteno 500 jednodnevnih ulaznica za dan po želji, a svaka dolazi i uz poseban poklon – line-up majicu koju će kupci moći preuzeti na stadionu uz predočenje ulaznice kupljene u Studencu. Uz to, od 27. lipnja dio asortimana trgovina Studenca je i 300 destinacijskih ulaznica: 100 ulaznica za Ultra Beach po cijeni od 39 eura te po 100 ulaznica za Resistance Vis i Resistance Brač po cijeni od 25 eura. Destinacijske ulaznice dostupne su u odabranim trgovinama u Splitu, te na Visu i Braču.

Studenac će na splitskom Parku mladeži ovom prilikom otvoriti i ekskluzivnu POP-UP trgovinu te tako posjetiteljima festivala omogućiti praktičnu kupnju bez potrebe za izlaskom iz festivalske zone. Dio asortimana će biti popularni, svježi, praktični i ukusni hot dogovi, kroasani, sendviči, grickalice i pića za okrjepu, ali i higijenske potrepštine poput suhih i vlažnih maramica, krema za ruke, balzama za usne te sličnih proizvoda.

– Prava snaga i komparativna prednost Studenca leži u praktičnosti i prilagodljivosti formata te u mogućnosti da budemo uvijek tu za naše kupce, bilo da se nalaze u svom malom mjestu, u kvartu, na odmoru ili – usred velikog glazbenog festivala. Cilj nam je da im uvijek budemo na dohvat ruke, pa i na lokacijama gdje je izazovnije i manje uobičajeno brzo doći do neophodnog proizvoda – poput festivala ULTRA Europe, među stotinama tisuća ljudi. Drago nam je i što našim kupcima, zahvaljujući suradnji s organizatorom, možemo ponuditi praktičniji i pristupačniji način kupnje ulaznica. Vjerujemo da ćemo im tako olakšati donošenje odluke da dođu u Split i uživaju u festivalu, izjavio je direktor marketinga Studenca Ante Franotović.

– Veseli me što iz godine u godinu širimo mrežu partnera, nudimo sve bogatiji sadržaj te tako omogućujemo daljnji rast našeg festivala. Upravo takav iskorak ostvarujemo kroz suradnju sa Studencem, a posebno mi je drago što prvi put u povijesti festivala naši partijaneri imaju na raspolaganju praktičnu POP-UP trgovinu unutar festivalske zone. Ključni proizvodi na dohvat ruke, dostupni u pravom trenutku, zasigurno će dodatno obogatiti njihovo Ultra Europe iskustvo, izjavio je organizator festivala i direktor agencije MPG, Joe Bašić.

Osim prodaje ulaznica u trgovinama, Studenac od srijede 25. lipnja do 3. srpnja provodi i nagradni natječaj na svojim društvenim mrežama putem kojih će podijeliti 40 nagrada. Za sudjelovanje u nagradnom natječaju potrebno je u bilo kojoj Studenac trgovini kupiti proizvode robne marke Let’s Party u vrijednosti od najmanje 10 eura, zatim na svom otvorenom profilu na društvenim mrežama objaviti fotografiju, kratki video ili reel s osobom koju želite povesti na festival ULTRA Europe, uz kratki opis zašto baš vi zaslužujete osvojiti ulaznice. Potrebno je objavi pridružiti prigodnu festivalsku glazbu te hashtag #LetsUltraParty, uz obavezno označavanje i praćenje službenog profila Studenac marketa.

20 najkreativnijih prijava bit će nagrađeno s dvije trodnevne ulaznice, a imena sretnih dobitnika bit će objavljena 4. srpnja na službenom Instagram profilu Studenac marketa.

Više informacija o pravilima sudjelovanja dostupno je na Instagram profilu Studenca.

ULTRA Europe je jedan od najvećih i najpoznatijih glazbenih festivala elektronske glazbe u Europi, koji u Split iz godine u godinu privlači desetke tisuća posjetitelja iz cijelog svijeta. Festival ove godine slavi svoje jedanaesto izdanje te na impresivnu festivalsku pozornicu dovodi imena poput Martina Garrixa, Hardwella, Armina van Buurena, Tiesta, Afrojacka, Alessa, Carla Coxa i drugih. Festival se posljednjih osam godina održava na pozornici splitskog stadiona Park mladeži, stvarajući nezaboravnu atmosferu pod otvorenim ljetnim nebom.

O Studencu

Studenac je hrvatski maloprodajni trgovački lanac utemeljen 1991. godine u Omišu. Nakon 2018., kada je započela sveobuhvatna transformacija poslovanja tvrtke obilježena brojnim akvizicijama i njezinim organskim rastom diljem zemlje, Studenac je postao najveći maloprodajni lanac u Hrvatskoj po broju trgovina. Godine 2024. Studenac je započeo širenje svoje mreže van granica Hrvatske te iskoračio na tržište susjedne Slovenije.

Studenac se ponosi praktičnim i dostupnim trgovinama koje zadovoljavaju svakodnevne potrebe kupaca, odražavajući svoju usmjerenost na kupca kroz prepoznatljivu ponudu i jedinstveni koncept „I sitno i bitno“.

Od 2018. godine do danas tvrtka je više nego utrostručila broj trgovina u svojoj mreži. Na kraju 2024. godine Studenac je upravljao s više od 1400 trgovina i zapošljavao više od 7000 zaposlenika. Time je učvrstio svoju prisutnost u lokalnim zajednicama, od užurbanih gradskih središta poput Zagreba i Splita do ruralnih regija s nižom gustoćom naseljenosti i otoka diljem Jadrana koji se mogu pohvaliti snažno razvijenom turističkom industrijom.

Studenac je jedan od najbrže rastućih maloprodajnih trgovaca prehrambenim proizvodima u srednjoistočnoj Europi. Prihodi tvrtke porasli su s 309,5 milijuna eura ostvarenih 2021. godine na 816,5 milijuna eura zabilježenih 2024., što predstavlja složenu godišnju stopu rasta (CAGR) od 38 posto.

Od 2018. godine Studenac je u vlasništvu fonda kojim upravlja tvrtka Enterprise Investors. Riječ je o jednom od najvećih društava za ulaganje privatnog kapitala u srednjoistočnoj Europi kojeg odlikuje jedinstveno iskustvo i niz uspješnih ulaganja u maloprodajnom sektoru.

- PRIMAJTE VIJESTI I PUTEM NAŠIH KANALA -
Ad imageAd image
Ad imageAd image
@023.zadar

Oznake:Partysplitstudenactrgovinaulazniceultra split
- OGLAS -
- OGLAS -

Možda vam se sviđa i ovo...

Zadar

Loša situacija u Domu na Sfingi; Župan Bilaver obećao: “Povećanje cijena Doma u ovoj godini neće biti”

Županija

KAO U FILMU U Sv. Petru upao u trgovinu i nožem prijetio prodavačici da mu da novac

Zadar

More na zadarskim plažama za sad izvrsne kakvoće, jedino na plaži Jadran je nešto lošije

Zadar

VIDEO Petrčane nekad i sad: Živahne ulice i rijeke ljudi zamijenile raskopine – pogledajte pravu istinu o aglomeraciji

Zadar

FOTO-VIJEST Žitelji Kožina nam se požalili: “Glavna cesta u Kožinu zatvorena, a nema ni jednog znaka koji pravac koristiti”

Sport

Zadrani briljirali na Regionalnom Prvenstvu Hrvatske – 75 medalja za Plivački klub Zadar

Vrijeme

Danas sunčano i vruće: Evo kako izgleda vremenska prognoza za ostatak tjedna…

Vijesti

U Hrvatsku dolazi nizozemski lanac poznat po iznimno niskim cijenama, prve trgovine u 2026. godini

- OGLAS -
023.hr

Pojedine rubrike ovog portala mogu donositi sadržaje koji nisu primjereni osobama mlađim od 18 godina.
Nakladnik: Quantum media d.o.o. // Impressum // Email: [email protected] // WhatsApp: 091/6666-888
Korisne poveznice: Zahtjev za brisanjem // Uvjeti korištenja // Dojava vijesti // Pravilnik nagradnih natječaja
Oglašavanje: Upoznajte se s mogućnostima oglašavanja na ovoj poveznici, ili nazovite 023/777-900

Družimo se i na ovim mrežama

Sva prava pridržana © 2024. Quantum media d.o.o.
 

    Dobrodošli natrag!

    Prijavite se u svoj račun

    Username or Email Address
    Password

    Izgubljena lozinka