Jedan od najbrže rastućih maloprodajnih lanaca kućnih potrepština u Europi, nizozemski Action, službeno je potvrdio širenje na hrvatsko tržište. Kako piše Jutarnji list, prve trgovine u Hrvatskoj i Sloveniji bit će otvorene tijekom sljedeće godine.
Ova najava dolazi u sklopu objave kvartalnih poslovnih rezultata za prva tri mjeseca 2025. godine, u kojima je uprava tvrtke najavila nastavak agresivne ekspanzije po europskom kontinentu. Prvi je na redu ulazak na rumunjsko tržište do kraja ove godine, nakon čega slijedi otvaranje poslovnica u Hrvatskoj i Sloveniji.
“I ove godine planiramo otvarati najmanje jednu trgovinu dnevno. Sljedeće godine počet ćemo poslovati u dvije nove zemlje – Hrvatskoj i Sloveniji. Time odgovaramo na potražnju kupaca i omogućujemo još većem broju ljudi da uživaju u ponudi Actiona”, izjavila je Hajir Hajji, izvršna direktorica kompanije.
Action trenutačno upravlja s više od 3000 trgovina u 13 europskih zemalja, a poznat je po konceptu niskih cijena i velikog asortimana. U ponudi se nalaze proizvodi za kućanstvo, uređenje interijera, kozmetika, igračke, uredski materijal te artikli za slobodno vrijeme i hobi – često s tjednim rotacijama ponude i naglaskom na pristupačnost.
Iako točan datum dolaska u Hrvatsku još nije objavljen, očekuje se da će Action prve lokacije otvoriti 2026. godine, a konkretne informacije o gradovima i poslovnicama bit će poznate u nadolazećim mjesecima.
Dolazak Actiona mogao bi dodatno uzdrmati tržište diskontne maloprodaje u Hrvatskoj, na kojem već djeluju etablirani lanci poput Lidla, Pepca i TEDi-ja, s kojima se Action natječe u sličnom segmentu robe i cjenovnom rangu.