Nakon što je katamaran Melita 16. lipnja doživio havariju tijekom nevremena na ruti između Zadra i Preka, tvrtka G&V Line Iadera, vlasnik plovila, oglasila se na svojoj službenoj Facebook stranici i zahvalila svima koji su sudjelovali u spašavanju.
Podsjetimo, u dramatičnim trenucima koji su se odvijali na moru, Melita je počela propuštati more, a posada je uputila poziv u pomoć. Zahvaljujući brzoj reakciji nadležnih službi i koordinaciji Lučke kapetanije, spašeno je svih 38 putnika i 5 članova posade. Katamaran je nakon dvije noći otegljen u zadarsku luku Gaženica, gdje je započelo ispumpavanje goriva i sanacija štete.
“Akcija spašavanja bila je uspješna – zahvaljujući brzoj reakciji, stručnoj koordinaciji i pribranosti sudionika”, poručili su iz G&V Linea, posebno zahvalivši Lučkoj kapetaniji, Jadroliniji i posadi trajekta Jadran, ali i svom kapetanu Marku Jurlini i posadi Melite, koji su pokazali visoku razinu profesionalnosti i prisebnosti.
Tvrtka se posebno osvrnula i na ponašanje putnika: “U situaciji koja nikome nije bila ugodna, pokazali ste mirnoću, razumijevanje i povjerenje. Hvala vam što ste ostali sabrani i strpljivi, unatoč svemu.”
Zaključno, iz G&V Linea poručuju da ovakvi događaji podsjećaju na snagu zajedništva i važnost spremnosti na moru: “Zahvalni smo što nitko nije ozlijeđen i što je sve završilo na najbolji mogući način, s obzirom na okolnosti. Idemo dalje – zahvalniji i iskusniji.”