Hrvatska pošta objavila je priopćenje u kojem se navodi da je prošle godine uručila više od 17.5 milijuna paketa korisnicima diljem Hrvatske što predstavlja rast od čak 2.5 milijuna paketa u odnosu na 2023. godinu.
“Rastuća popularnost e-trgovina i sve veći broj domaćih i međunarodnih brendova koji surađuju s Hrvatskom poštom najviše su utjecali na nastavak rasta paketnog poslovanja”, piše u priopćenju, prenosi Index.
Iz Hrvatske pošte navode i da zadnjih osam godina provode “intenzivnu transformaciju s ciljem prilagodbe paketnom poslovanju koje će u narednim godinama postati ključan izvor prihoda za poštansku i logističku industriju”.
Dosad je uloženo 230 milijuna eura u suvremenu infrastrukturu, digitalizaciju te primanja radnika kako bi se stvorili preduvjeti za nove suradnje i nastavak rasta paketnog poslovanja, piše u priopćenju.
“Investicijski ciklus nastavit će se i u 2025. sa značajnim ulaganjima u dodatni razvoj kapaciteta i logističkih usluga koja podrazumijevaju nabavu dodatnih strojeva za automatsko sortiranje malih paketa, širenje skladišnih kapaciteta te dovršetak instalacije sustava za automatsko komisioniranje robe”, navodi se.
Ističu i da će upravo automatski skladišni sustav postati okosnica strategije širenja sve većeg broja logističkih usluga koje Hrvatska pošta nudi poslovnim korisnicima.
“Brojni međunarodni e-commerce brendovi iz Europe, Sjeverne Amerike i Azije svoje proizvode dostavljaju korisnicima u Hrvatskoj putem Hrvatske pošte koja je tako izgradila status regionalnog dostavnog i logističkog partnera te je zahvaljujući infrastrukturi i kapacitetima postala ključna za rast e-trgovine u Hrvatskoj”, piše u priopćenju.