Konzum je na svojim stranicama objavio da u suradnji s domaćim dobavljačima snižavaju redovne cijene 250 proizvoda hrvatskih proizvođača.
Ostat će zaključane sve do 1. lipnja. Navode da je riječ o “atraktivnim proizvodima hrvatskih proizvođača koji se redovito nalaze u košaricama većine njihovih kupaca”.
Također su kupcima poručili da proizvode s oznakom mogu pronaći u njihovim prodavaonicama, tjednim katalozima i webshopu od 1. veljače. Dodaju da su u novi krug sniženja i zaključavanja cijena uložili novih milijun eura.
‘Nadamo se da će ostali slijediti naš primjer’
“Razumijemo da su kupci svoju zabrinutost zbog rasta cijena u cijelom lancu nabave prije svega usmjerili na maloprodaju, jer im je to najvidljivije. Međutim, sigurni smo da Konzumovi kupci znaju koliko smo puta, osim podrške svim cjenovnim inicijativama Vlade RH, dodatno samoinicijativno snižavali i zaključavali cijene cijelog kontingenta proizvoda, a kako bismo im olakšali inflacijske pritiske”, poručio je predsjednik Uprave Konzuma Zoran Mitreski.
“U takve smo dodatne aktivnosti od 2022. godine do danas uložili gotovo 20 milijuna eura. Istovremeno smo s našim dobavljačima u stalnoj komunikaciji i zajedničkom radu i na održavanju prihvatljive razine cijena gdje god je to bilo moguće. Pritom je Konzum jedini lanac koji ima svoju online maloprodaju pa su naše cijene transparentne i dostupne za provjeru i usporedbu u svakom trenutku. Nadamo kako će i ostali sudionici na tržištu slijediti ovaj naš primjer”, dodao je Mitreski.
Detaljan popis proizvoda, kao i njihovu cijenu, možete pogledati OVDJE.
Dan prije drugog velikog bojkota
Podsjetimo, odluka Konzuma dolazi samo dan prije drugog velikog bojkota, u kojoj potrošačka platforma Halo, inspektore, građane poziva da bojkotiraju sve trgovine, proizvode i usluge. Već u četvrtak počeo je i prvi tjedni bojkot, u kojem se građane savjetuje da bojkotiraju tri međunarodna trgovačka lanca (Lidl, Eurospin, DM) kao i tri vrste proizvoda (gazirana i energetska pića, flaširanu vodu i detergente), piše RTL.