023.hr
SAMO SAT VREMENA OD ZADRA Lovinac domaćin Dana sira i ličkog krumpira; Više od 40 izlagača i bogat zabavni program
EUROPSKI TJEDAN SPORTA U ZADRU Ne propustite Dane otvorenih vrata Zadarskog sporta, evo koje vas aktivnosti očekuju
Danas kreće isplata nacionalne naknade za starije osobe u iznosu od 154,50 eura
Privatni pregledi preko uputnice; Evo koje se pretrage najviše traže
PRIJETNJA ZA PLANET ZEMLJU? Komet 3I/ATLAS nije vanzemaljska tehnologija, već rijedak međuzvjezdani posjetitelj!
NOVA AKCIJA USKOK-A U DALMACIJI Uhićenja pod sumnjom na udruživanje u krijumčarenju ljudi!
PREMA ŽUVELINOM PRIJEDLOGU Pisarnica Grada Zadra srijedom radi do 20 sati
ČUDESNA PRIČA U Velikoj Gorici misteriozni muškarac umirovljenici platio račun u trgovini, a onda je doznala nešto izvanredno
FOTO Na području Biograda, Nina i Starigrada postavljene nove senzorske stanice za mjerenje kakvoće zraka
HERA objavila nove cijene; Evo koliko će kućanstva mjesečno plaćati za plin!
OPET RADOVI Ludwig Pfeiffer u petak zatvara špine u sedam ulica u Diklu
Ekranizacija novele Stephena Kinga “Chuckov život” sutra na ljetnoj pozornici Kino Zone
Grad Zadar imenovao nove pročelnike: Hrvoje Marić i Sanja Jurišić preuzimaju odjele krajem rujna
Pogledajte gdje je sakrio skoro 76 tisuća švicarskih franaka koje je pokušao prošvercati preko granice
ODLAZAK LEGENDARNOG PROFESORA U 88. godini umro Marko Prgin, dugogodišnji ravnatelj Gimnazije Vladimira Nazora
  • Naslovnica
  • Najnovije
  • Vijesti
  • Zadar
  • Županija
  • Sport
  • Vrijeme
  • Podcast
  • Galerije
  • Kultura
  • Show
  • Lifestyle
  • Sci-tech
  • Promo
Promijeni veličinu slovaAa
023.hr023.hr
Najnovije objavljeno
VIJESTI
Zadar
ŽUPANIJA
SPORT
VRIJEME
PODCAST
GALERIJE
KULTURA
SHOW
LIFESTYLE
SCI-TECH
PROMO OBJAVE

Imate vijest koju želite dojaviti?

Želite li se oglasiti na našem portalu?

NAJNOVIJE

ZADAR

ŽUPANIJA

SPORT

VIJESTI

VRIJEME

PODCAST

GALERIJE

KULTURA

SHOW

LIFESTYLE

SCI-TECH

PROMO OBJAVE

Imate vijest koju želite dojaviti?

Želite li se oglasiti na našem portalu?

 
SVA PRAVA PRIDRŽANA © 2023. - 2025. QUANTUM MEDIA
Vijesti

Počastila se keksićima od jabuke, pa ostala bez zuba – zagrizla u kamenčić!

Autor: 023.hr Redakcija
Objavljeno: 12. studenoga 2024.
Čitanje članka: oko 6 min
Halo, inspektore/Facebook
Podijeli
- SADRŽAJ POČINJE NAKON OGLASA -

Facebook stranica “Halo, inspektore” ponovno donosi jednu potrošačku priču koji bi, kako su naveli, mogli staviti u rubriku „Vjerovali ili ne!“, a oni je objavljuju kao dobar primjer kako se trebaju obavljati reklamacije u incidentnim slučajevima na tržištu.

– Naime, krajem prošlog mjeseca u zagrebačkom je Kauflandu naša čitateljica kupila keksiće “Frank & Oli – Vegan Gluten-Free Apple Cookies With Pumpkin & Buckwheat 120 g” podrijetlom iz Poljske. Nekoliko dana poslije kupovine, a tijekom konzumacije keksića, naišla je na neugodno iznenađenje – u jednom od keksića bio je kamenčić koji joj je prouzročio oštećenje na zubu, točnije, odlomljen je dio zuba (imamo i tu fotografiju – op. a.). „Iako su keksići napravljeni od žitarica, kao što to piše na deklaraciji, prilično sam sigurna da je riječ o kamenčiću, s obzirom na to da je vrlo oštrih rubova i nije se dao prerezati nožem. Ovaj incident izazvao mi je bol, neugodnost i potrebu za stomatološkom intervencijom“, izvijestila nas je čitateljica.

Mi smo je savjetovali što i kako treba reklamirati, koje dokaze poslati i kome se sve obratiti. U vođenom reklamacijskom postupku u „pozadini“ je spremno čekao i odvjetnički tim, za svaki slučaj.

- TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA -

Zatražila je od proizvođača i distributera očitovanje u svezi (i načina) nadoknade troškova popravka/nadogradnje zuba, koju je pretrpjela kao izravnu posljedicu korištenja neispravnog proizvoda. Kod stomatologa je napravljena privremena sanacija zuba, procijenjena je šteta na zubu te je dobila i ponudu za finalni popravak, objavili su.

Stigao je i odgovor distributera u Hrvatskoj:

„Duboko nam je žao zbog nastale situacije. Kvaliteta proizvoda i zadovoljstvo kupaca za proizvođača i „Dupin“ apsolutni su prioritet. Proizvođač je iznenađen ovim incidentom, budući da ulaže velike napore kako bi osigurali da njihovi proizvodi zadovoljavaju najviše standarde kvalitete. U proizvodnji rade dugogodišnji zaposlenici s iskustvom. Proizvođač kontinuirano vrši obuku osoblja o provjeri sirovina tijekom doziranja i kontrole finalnog proizvoda kako bi nadzor učinili još učinkovitijim i spriječili incidente kao što je ovaj. Sastojke nabavljaju od provjerenih dobavljača. Proizvođači sirovina raznim detektorima sprječavaju pojavu stranih tijela u sirovinama.

- TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA -

U pogonu proizvođača proizvoda također se koriste detektori za prepoznavanje bilo kakvih stranih tijela u proizvodima. Proizvodni pogoni i skladišni prostori podliježu redovitim kontrolama i rade se preventivne i sigurnosne kontrole koje potvrđuju i međunarodni certifikati HACCP i IFS sustava sigurnosti hrane. Svakodnevno surađuju s profesionalnim tvrtkama u sektoru deratizacije, dezinfekcije i fumigacije. Poduzimaju se sve mjere kako bi proizvodi bili najviše kvalitete. Nažalost, nikada se u potpunosti ne može isključiti mogućnost jednokratnog incidenta. Na temelju nalaza proizvođača, kamen vjerojatno ne potječe iz objekta proizvođača. U proizvodnji se koriste prirodne sirovine, kao što su žitarice i sjemenke, pa je moguće da je kamen bio u samoj sirovini.

Iznenađuje veličina kamena u tako tankom proizvodu jer je trebao biti primijećen obzirom da je vjerojatno izbijao iz samog proizvoda i trebao biti vidljiv kroz foliju. Sanitarna inspekcija uzela je proizvode na uzorkovanje te čekamo rezultat istog.
Proizvođač je spreman nadoknaditi trošak proizvoda i popravka zuba, a od strane „Dupina“ poslat ćemo i prigodan poklon paket kao znak isprike. Duboko nam je žao zbog nastale situacije. Još jednom isprike na neugodnosti“, odgovorili su iz Dupina.

Što se može iščitati iz ovog uspješno u korist potrošača riješenog slučaj?

- TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA -

– Kao prvo i najvažnije, nakon incidenta s proizvodom, potrošač je poštivao proceduru reklamacije, ali i prava i obveze koje propisuje Zakon zaštiti potrošača. Osim svjedoka slučaja, posjedovala je račun, ostatke proizvoda, dio polomljenog zuba, pravovremeno je reagirala i, konačno, na hrvatskom i engleskom jeziku, u pisanom obliku, detaljno opisala svoj neugodan slučaj. Drugo, distributer je brzo, ozbiljno i odgovorno reagirao. Zajedno s proizvođačem je aktivno sudjelovao u cijelom slučaju te štiteći svoj i proizvođačev poslovni dignitet prihvatio mogućnost slučajne, nenamjerne kontaminacije slučaja. Kao odgovorni subjekti u poslovanju s hranom obje tvrtke su prihvatile mogućnost mirnog rješavanja slučaja ponudivši obeštećenje kupcu ne samo kroz proizvode, već i nadoknadu svih troškova saniranja oštećenog zuba. O svemu je izviješten i Kaufland kao pravna osoba u postupku, a koja je stavila u prodaju sporni proizvod.

To je tipičan, rekli bismo, školski primjer dobro odrađenog postupka sa strane potrošača i subjekata u poslovanju s hranom. Kamo sreće kada bi tako postupili i drugi na hrvatskom tržištu nazočni poslovni subjekti koji na sve moguće načine pokušavaju odbiti reklamacije potrošača, i to često ponižavajućim dopisima i riječima kakve smo imali prilike čitati u našim objavama, pišu na stranici.

- PRIMAJTE VIJESTI I PUTEM NAŠIH KANALA -
Ad imageAd image
Ad imageAd image
@023.zadar

Oznake:kamenkekszub
- OGLAS -
- OGLAS -

Možda vam se sviđa i ovo...

Vijesti

Danas kreće isplata nacionalne naknade za starije osobe u iznosu od 154,50 eura

Vijesti

Privatni pregledi preko uputnice; Evo koje se pretrage najviše traže

Vijesti

NOVA AKCIJA USKOK-A U DALMACIJI Uhićenja pod sumnjom na udruživanje u krijumčarenju ljudi!

Vijesti

ČUDESNA PRIČA U Velikoj Gorici misteriozni muškarac umirovljenici platio račun u trgovini, a onda je doznala nešto izvanredno

Vijesti

HERA objavila nove cijene; Evo koliko će kućanstva mjesečno plaćati za plin!

Vijesti

Pogledajte gdje je sakrio skoro 76 tisuća švicarskih franaka koje je pokušao prošvercati preko granice

Vijesti

Preminuo profesor Zlatko Miliša, istaknuti hrvatski pedagog, sociolog i društveni kroničar

Vijesti

Prijedlog Prijatelja životinja; Hrvatska će imati rendžere zelenu policiju

- OGLAS -
023.hr

Želite li se oglasiti na Portalu 023.hr – doznajte više na ovoj poveznici ili nas nazovite na broj 023/777-900
Nakladnik: Quantum media d.o.o. // Impressum // Email: [email protected] // WhatsApp: 091/6666-888
Korisne poveznice: Zahtjev za brisanjem // Uvjeti korištenja // Dojava vijesti // Pravilnik nagradnih natječaja
Pojedine rubrike ovog portala mogu donositi sadržaje koji nisu primjereni osobama mlađim od 18 godina.

Družimo se i na ovim mrežama

Sva prava pridržana © 2024. Quantum media d.o.o.
Dobrodošli natrag!

Prijavite se u svoj račun

Username or Email Address
Password

Izgubljena lozinka