023.hr
Scena na terasi u Pagu: Udarcem nogom ozlijedio psa, pa pokušao staklenom bocom teško ozlijediti čovjeka
Naknade za bolovanje skočile s 565 na čak 995 eura – bolesni radnici i roditelji dobit će duplo više novca
Sutra ujutro dio potrošača oko Supernove neće imati vode, imamo točan raspored
NAJBOLJI SMO Hrvati svjetski prvaci u psovanju na umjetnu inteligenciju, iza nas Brazilci, Talijani i Španjolci
Lidl hitno povlači ovaj proizvod s tržišta jer može oštetiti oči!
ZADAR ORGAN FESTIVAL Počinju prijave za 7. kreativne radionice za djecu i mlade
Varoš II pobjednik 5. tradicionalnog varoškog turnira “Tinj 2025.”
U Dragama najveći boksački spektakl do sada – 3. Croatian Knights
PREVEZENA U ZADARSKU BOLNICU U sudaru automobila i motocikla teško ozlijeđena 55-godišnja putnica
INSPIRATIVNA PRIČA Ekipa napravila predstavu o Luki Modriću: “U Obrovcu je publika plakala tijekom scene s Lukinim Dida Lukom”
PODCAST 023 S Miroslavom iz Gastro tražilice provjerili smo ima li popularni restoran u okolici Zadra i dalje najbolji roštilj
VELIKI POVRATAK U HNK ZADAR Ivan Santini nakon 12 godina opet u dresu omiljenog kluba: “Lijepo je biti kući”
NOVI ŠOK U Hrvatsku stigle digitalne cijene koje se neprestano mijenjaju, evo i gdje
Svađa zbog golova u Vrani; On ih traktorom odšlepa, oni ih autom vrate
NAJAVLJEN 17. MONOPLAY Zadar ponovno postaje centar plesnih zbivanja, evo što vas sve čeka!
  • Naslovnica
  • Najnovije
  • Vijesti
  • Zadar
  • Županija
  • Sport
  • Vrijeme
  • Podcast
  • Galerije
  • Kultura
  • Show
  • Lifestyle
  • Sci-tech
  • Promo
Promijeni veličinu slovaAa
023.hr023.hr
Najnovije objavljeno
VIJESTI
Zadar
ŽUPANIJA
SPORT
VRIJEME
PODCAST
GALERIJE
KULTURA
SHOW
LIFESTYLE
SCI-TECH
PROMO OBJAVE

Imate vijest koju želite dojaviti?

Želite li se oglasiti na našem portalu?

NAJNOVIJE

ZADAR

ŽUPANIJA

SPORT

VIJESTI

VRIJEME

PODCAST

GALERIJE

KULTURA

SHOW

LIFESTYLE

SCI-TECH

PROMO OBJAVE

Imate vijest koju želite dojaviti?

Želite li se oglasiti na našem portalu?

 
SVA PRAVA PRIDRŽANA © 2023. - 2025. QUANTUM MEDIA
Vijesti

Počastila se keksićima od jabuke, pa ostala bez zuba – zagrizla u kamenčić!

Autor: 023.hr Redakcija
Objavljeno: 12. studenoga 2024.
Čitanje članka: oko 6 min
Halo, inspektore/Facebook
Podijeli
- SADRŽAJ POČINJE NAKON OGLASA -

Facebook stranica “Halo, inspektore” ponovno donosi jednu potrošačku priču koji bi, kako su naveli, mogli staviti u rubriku „Vjerovali ili ne!“, a oni je objavljuju kao dobar primjer kako se trebaju obavljati reklamacije u incidentnim slučajevima na tržištu.

– Naime, krajem prošlog mjeseca u zagrebačkom je Kauflandu naša čitateljica kupila keksiće “Frank & Oli – Vegan Gluten-Free Apple Cookies With Pumpkin & Buckwheat 120 g” podrijetlom iz Poljske. Nekoliko dana poslije kupovine, a tijekom konzumacije keksića, naišla je na neugodno iznenađenje – u jednom od keksića bio je kamenčić koji joj je prouzročio oštećenje na zubu, točnije, odlomljen je dio zuba (imamo i tu fotografiju – op. a.). „Iako su keksići napravljeni od žitarica, kao što to piše na deklaraciji, prilično sam sigurna da je riječ o kamenčiću, s obzirom na to da je vrlo oštrih rubova i nije se dao prerezati nožem. Ovaj incident izazvao mi je bol, neugodnost i potrebu za stomatološkom intervencijom“, izvijestila nas je čitateljica.

Mi smo je savjetovali što i kako treba reklamirati, koje dokaze poslati i kome se sve obratiti. U vođenom reklamacijskom postupku u „pozadini“ je spremno čekao i odvjetnički tim, za svaki slučaj.

- TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA -

Zatražila je od proizvođača i distributera očitovanje u svezi (i načina) nadoknade troškova popravka/nadogradnje zuba, koju je pretrpjela kao izravnu posljedicu korištenja neispravnog proizvoda. Kod stomatologa je napravljena privremena sanacija zuba, procijenjena je šteta na zubu te je dobila i ponudu za finalni popravak, objavili su.

Stigao je i odgovor distributera u Hrvatskoj:

„Duboko nam je žao zbog nastale situacije. Kvaliteta proizvoda i zadovoljstvo kupaca za proizvođača i „Dupin“ apsolutni su prioritet. Proizvođač je iznenađen ovim incidentom, budući da ulaže velike napore kako bi osigurali da njihovi proizvodi zadovoljavaju najviše standarde kvalitete. U proizvodnji rade dugogodišnji zaposlenici s iskustvom. Proizvođač kontinuirano vrši obuku osoblja o provjeri sirovina tijekom doziranja i kontrole finalnog proizvoda kako bi nadzor učinili još učinkovitijim i spriječili incidente kao što je ovaj. Sastojke nabavljaju od provjerenih dobavljača. Proizvođači sirovina raznim detektorima sprječavaju pojavu stranih tijela u sirovinama.

- TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA -

U pogonu proizvođača proizvoda također se koriste detektori za prepoznavanje bilo kakvih stranih tijela u proizvodima. Proizvodni pogoni i skladišni prostori podliježu redovitim kontrolama i rade se preventivne i sigurnosne kontrole koje potvrđuju i međunarodni certifikati HACCP i IFS sustava sigurnosti hrane. Svakodnevno surađuju s profesionalnim tvrtkama u sektoru deratizacije, dezinfekcije i fumigacije. Poduzimaju se sve mjere kako bi proizvodi bili najviše kvalitete. Nažalost, nikada se u potpunosti ne može isključiti mogućnost jednokratnog incidenta. Na temelju nalaza proizvođača, kamen vjerojatno ne potječe iz objekta proizvođača. U proizvodnji se koriste prirodne sirovine, kao što su žitarice i sjemenke, pa je moguće da je kamen bio u samoj sirovini.

Iznenađuje veličina kamena u tako tankom proizvodu jer je trebao biti primijećen obzirom da je vjerojatno izbijao iz samog proizvoda i trebao biti vidljiv kroz foliju. Sanitarna inspekcija uzela je proizvode na uzorkovanje te čekamo rezultat istog.
Proizvođač je spreman nadoknaditi trošak proizvoda i popravka zuba, a od strane „Dupina“ poslat ćemo i prigodan poklon paket kao znak isprike. Duboko nam je žao zbog nastale situacije. Još jednom isprike na neugodnosti“, odgovorili su iz Dupina.

Što se može iščitati iz ovog uspješno u korist potrošača riješenog slučaj?

- TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA -

– Kao prvo i najvažnije, nakon incidenta s proizvodom, potrošač je poštivao proceduru reklamacije, ali i prava i obveze koje propisuje Zakon zaštiti potrošača. Osim svjedoka slučaja, posjedovala je račun, ostatke proizvoda, dio polomljenog zuba, pravovremeno je reagirala i, konačno, na hrvatskom i engleskom jeziku, u pisanom obliku, detaljno opisala svoj neugodan slučaj. Drugo, distributer je brzo, ozbiljno i odgovorno reagirao. Zajedno s proizvođačem je aktivno sudjelovao u cijelom slučaju te štiteći svoj i proizvođačev poslovni dignitet prihvatio mogućnost slučajne, nenamjerne kontaminacije slučaja. Kao odgovorni subjekti u poslovanju s hranom obje tvrtke su prihvatile mogućnost mirnog rješavanja slučaja ponudivši obeštećenje kupcu ne samo kroz proizvode, već i nadoknadu svih troškova saniranja oštećenog zuba. O svemu je izviješten i Kaufland kao pravna osoba u postupku, a koja je stavila u prodaju sporni proizvod.

To je tipičan, rekli bismo, školski primjer dobro odrađenog postupka sa strane potrošača i subjekata u poslovanju s hranom. Kamo sreće kada bi tako postupili i drugi na hrvatskom tržištu nazočni poslovni subjekti koji na sve moguće načine pokušavaju odbiti reklamacije potrošača, i to često ponižavajućim dopisima i riječima kakve smo imali prilike čitati u našim objavama, pišu na stranici.

- PRIMAJTE VIJESTI I PUTEM NAŠIH KANALA -
Ad imageAd image
Ad imageAd image
@023.zadar

Oznake:kamenkekszub
- OGLAS -
- OGLAS -

Možda vam se sviđa i ovo...

Vijesti

Naknade za bolovanje skočile s 565 na čak 995 eura – bolesni radnici i roditelji dobit će duplo više novca

Vijesti

Lidl hitno povlači ovaj proizvod s tržišta jer može oštetiti oči!

Vijesti

NOVI ŠOK U Hrvatsku stigle digitalne cijene koje se neprestano mijenjaju, evo i gdje

Vijesti

PROMJENE KOJE SU VEĆ TU Hrvatsku čekaju vrelija ljeta, tople noći i sve jače oluje – upozoravaju klimatolozi DHMZ-a

Vijesti

28-godišnji Britanac pao s balkona apartmana, hitno prevezen u bolnicu

Vijesti

Nakon četiri suđenja i 1240 dana u zatvoru splitskog pomorca oslobodili optužbe za ubojstvo majke

Vijesti

Citroen hitno opoziva dodatne modele: “Vozila ne smiju biti u prometu dok se ne zamijene zračni jastuci”

Vijesti

Od jutra se stvaraju gužve na autocesti A1: Kolone prema moru i povremeni zastoji kod Lučkog

- OGLAS -
023.hr

Pojedine rubrike ovog portala mogu donositi sadržaje koji nisu primjereni osobama mlađim od 18 godina.
Nakladnik: Quantum media d.o.o. // Impressum // Email: [email protected] // WhatsApp: 091/6666-888
Korisne poveznice: Zahtjev za brisanjem // Uvjeti korištenja // Dojava vijesti // Pravilnik nagradnih natječaja
Oglašavanje: Upoznajte se s mogućnostima oglašavanja na ovoj poveznici, ili nazovite 023/777-900

Družimo se i na ovim mrežama

Sva prava pridržana © 2024. Quantum media d.o.o.
Dobrodošli natrag!

Prijavite se u svoj račun

Username or Email Address
Password

Izgubljena lozinka