U okviru aktivnosti jačanja i promocije poslovnog turizma u 2024. godini Turistička zajednica Zadarske županije izradila je brošuru naziva MEET IN ZADAR REGION namijenjenu potencijalnim organizatorima poslovnih događanja. Kako je već prošle godine započeo snažan oporavak segmenta tzv. MICE turizma odnosno kongresnog turizma, TZ Zadarske županije je u 2024. godini provela niz aktivnosti s ciljem promocije Zadarske županije kao kongresne destinacije.
Tako je između ostalog, Turistička zajednica Zadarske županije tijekom godine odradila analizu postojeće i potencijalne ponude, provela edukacije s dionicima o specifičnostima tržišta i trendovima, sudjelovala na najvećoj svjetskoj kongresnoj burzi IMEX, a na proljeće se uključila u organizaciju dvaju značajnih okupljanja predstavnika kongresnog i poslovnog turizma – LOOP-a i Break The Ice Forum-a. Uslijedila je izrada brošure koja kao značajan alat u promidžbi objedinjuje cjelokupnu ponudu Zadarske županije za potrebe organizacije poslovnih događanja.
Iz brošure MEET IN ZADAR REGION, koja je izrađena na engleskom jeziku, tako se prvenstveno mogu doznati podaci o različitim smještajnim jedinicama te kapacitetima kongresnih dvorana, ali i o prednostima Zadarske županije kao turističke destinacije. Brošura nudi brojne zanimljive informacije o regiji, infrastrukturi, atrakcijama, prirodi, kulturi i naslijeđu, te navodi i ostale razloge koje regiju čine atraktivnim odredištem upravo za poslovne skupove. Također, informativna brošura MEET IN ZADAR REGION ističe prijedloge za provođenje kvalitetnog vremena diljem područja, upoznaje s lokalnim gastronomskim biserima, i navodi ostale posebnosti županije.
Brošura koja predstavlja Zadarsku županiju kao iznimno privlačnu destinaciju posebno pogodnu za razna poslovna okupljanja dostupna je na mrežnim stranicama TZ Zadarske županije na poveznici, a nakon što bude tiskana, uslijedit će njena distribucija.
Tim je povodom direktor Hrvoje Anić izjavio:
– Poslovna putovanja događaju se u pred i pod sezoni pa pridonose produljenju turističke sezone. Uz to, kongresni su gosti korisnici većeg broja usluga različitih pružatelja vezanih za turizam i ugostiteljstvo, te se tako ostvaruje i veći prihod po gostu u destinaciji. Predstavlja to snažan motiv i za daljnje aktivnosti TZ Zadarske županije na jačanju i promociji poslovnog turizma.