Pošta već mjesecima ne dolazi u Privlaku i Sabunike zbog nekoliko razloga. Jedan je zasigurno nedostatak poštara, no zbrka je nastala i zbog novih i starih adresa, te činjenice da mnogi stanovnici tih mjesta nemaju na svojoj kući poštanski sandučić s imenom i prezimenom, pa ni istaknut kućni broj.
Zlatko u Sabunikama živi cijelu godinu. I gotovo svakodnevno provjerava poštanski sandučić.
“Nije u njemu pisma bilo preko dva mjeseca”, kaže.
Velik je to problem za mahom starije stanovnike Sabunika. Jer računi bi trebali stizati jedanput na mjesec.
“Računi uglavnom jer pisma se i ne pišu, a dobijemo opomene. Nekad pismene kad sam odem u poštu ili na mobitel opomene”, govori Zlatko Gagula.
Stižu opomene
Čak 227 eura ova Privlačanka morat će platiti zbog opomene za neplaćenu struju.
“Došla mi je opomena za struju jer nisam račun za struju dobila godinu dana. Telefon nisam dobila ni za 8. ni za 9. mjesec”, naglasila je Neda Grbić iz Privlake za HRT.
Kada se ljudi žale i raspituju kako platiti račun koji nije stigao, uglavnom im se predlaži da osobno dođu, primjerice, u Elektru ili telefonskom operatoru.
“Mi smo stari. On 80, a ja 76 godina. Ne možemo mi toliko hodati i tražiti po gradu”, rekla je Neda.
Mjesecima bez poštara
Osnovni je, dakle, problem što Privlaka mjesecima nije imala poštara.
Polako se u posao uvodi novi poštar, kojeg, istina, tijekom snimanja reportaže nismo sreli, ali on se suočava s drugim problemom.
“Ima dosta kuća bez sandučića, a gdje ima sandučić nema imena i prezimena”, naglašava Zlatko iz Sabunika.
Svjesni su toga u pošti.
“Pošiljatelji pošiljaka često nemaju točne adrese, tako da puno pisma dolazi na Privlaka bb ili na nepostojeće adrese ili samo s imenom i prezimenom i nazivom mjesta, što nije dovoljno za poštara“, istaknuo je Krešimir Domjanić, izvršni direktor Ureda za korporativne komunikacije HP-a.
Sve u svemu – zbrka, kojoj pridonosi i činjenica da su adrese mijenjane, ali još nisu zaživjele. Pa tako novim poštarima koji, ako nisu iz ovih mjesta, preostaje jedino pošiljku vratiti. Građani se tada mogu obratiti Korisničkoj službi. No dug je to proces koji malobrojnim stanovnicima Sabunika i Privlake donosi velike problem, piše HRT.