023.hr
BBK Pakoštane: U ritmu pedala do sportskih vrhunaca i odgoja budućih prvaka
Radeta ne odustaje: “Želim u potpunosti ogoliti Ustavni sud!”
Zbog španjolske vojske i vojne opreme očekuju se gužve u Gaženici
MORATE JE ISPROBATI! Četkica kojoj vjeruju tisuće Slovenaca – sada dostupna u Zadru i to besplatno
TRI DESETLJEĆA KASNIJE Generacija Vladimira Nazora odrasla pod granatama ponovno zajedno
Zadar domaćin Europskog prvenstva u stolnom tenisu: “Vraćamo stolni tenis na veliku pozornicu”
Predstava Kazališta lutaka Zadar na SLUK-u osvojila čak sedam nagrada, uključujući i onu za najbolju predstavu!
Otkazan ovogodišnji DM Zadar Jump: Organizatori poručuju – vidimo se dogodine
Andrija Vanjak (44) novi je načelnik Sukošana: “Moj cilj je da Sukošan bude mjesto u kojem ljudi žele ostati, vraćati se i ulagati”
“NE DAMO NAŠE!” Suvlasnici optužuju Grad za nezakonito prisvajanje privatnog dvorišta, sud presudio u njihovu korist
  • Naslovnica
  • Najnovije
  • Vijesti
  • Zadar
  • Županija
  • Sport
  • Vrijeme
  • Podcast
  • Galerije
  • Kultura
  • Show
  • Lifestyle
  • Sci-tech
  • Promo
Promijeni veličinu slovaAa
023.hr023.hr
Najnovije objavljeno
VIJESTI
Zadar
ŽUPANIJA
SPORT
VRIJEME
PODCAST
GALERIJE
KULTURA
SHOW
LIFESTYLE
SCI-TECH
PROMO OBJAVE

Imate vijest koju želite dojaviti?

Želite li se oglasiti na našem portalu?

SVA PRAVA PRIDRŽANA © 2023. QUANTUM MEDIA
Županija

Zadrani su tijekom prošle godine najčešće kupovali u Tommy prodavaonicama, evo kako stoje ostali trgovci

Autor: 023.hr
Objavljeno: 16. rujna 2024.
Vrijeme čitanja: oko 4 min
Matija Lipar
Podijeli
- SADRŽAJ POČINJE NAKON OGLASA -

AZTN-ovo istraživanje tržišta trgovine na malo potvrdilo vodeću poziciju Konzum plusa, ali i donijelo neka iznenađenja u odnosu na prethodne godine.

U 2023. godini Konzum plus bio je vodeći trgovac na malo u Gradu Zagrebu i šest županija (Zagrebačka, Krapinsko-zagorska, Varaždinska, Karlovačka, Ličko-senjska te Osječko-baranjska županija), jednako kao u 2022., pokazalo je opsežno AZTN-ovo istraživanje tržišta trgovine na malo mješovitom robom, pretežno hranom, pićima i higijenskim proizvodima za domaćinstvo u RH.

Uzorak su činili poduzetnici, njih 44, koji prema ostvarenim prihodima predstavljaju najznačajnije poduzetnike koji djeluju na spomenutom tržištu.

- TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA -

Trgovine Krk drže Međimurje

Članice Schwarz grupe vodeće su u dvije županije – Lidl u Koprivničko-županiji, a Kaufland u Brodsko-posavskoj županiji. Radi usporedbe, u 2022. godini. Lidl je, uz Koprivničko-križevačku županiju, bio vodeći trgovac i u Bjelovarsko-bilogorskoj županiji, dok je Kaufland, uz Brodsko-posavsku županiju, “držao” i Požeško-slavonsku.

U 2023. vodeći trgovac u Bjelovarsko-bilogorskoj županiji postao je Studenac, kao rezultat preuzimanja Špara iz Bjelovara, dok je u Požeško-slavonskoj županiji vodeći trgovac postao Mlin i pekare, Sisak. Segment maloprodaje poduzetnika Mlin i pekare od listopada 2023. posluje pod novim društvom – NewMiP.

Tommy je i nadalje vodeći trgovac na malo u tri županije u jadranskoj regiji, a Studenac u Dubrovačko-neretvanskoj i prvi put u Bjelovarsko-bilogorskoj županiji. U popisu nekih tradicionalnih lidera zanimljiva je i vodeća pozicija Trgovine Krk u Međimurskoj županiji (nekadašnja prodajna mjesta Metssa).

- TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA -

Zanimljiv je i dio istraživanja pokazuje da su postotno gledajući najveći rast prihoda u 2023. godini od čak 18,7 posto ili konkretno 102,3 milijuna eura više ostvarile male prodavaonice, mada je njihov ukupni prihod i dalje najmanji (0,65 milijardi).

Rezultati istraživanja pokazali su i da je u 2023. u supermarketima ostvaren najveći iznos prihoda u djelatnosti trgovine na malo mješovitom robom u RH u 2023. u iznosu nešto više od 4 milijardi eura.

U usporedbi s 2022., bilježi se rast od 581 milijuna eura, odnosno 17 posto. Hipermarketi (1,56 milijardi) i samoposluge (1,52 milijarde) gotovo su izjednačeni po zaradi.

- TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA -

Ipak, supermarketi kao tip prodajnog mjesta i nadalje su dominantni u strukturi prodaje prema kriteriju ostvarenog prihoda, kao i prema kriteriju neto prodajne površine.

U promatranoj 2023. izrazito dominira kupovina u supermarketima i hipermarketima jer čak 72% ukupnog prihoda u trgovini na malo mješovitom robom, ostvareno je prodajom u supermarketima (51,8%) i hipermarketima (20,2%).

Supermarketi drže najviše

Prema kriteriju neto prodajne površine, u promatranoj 2023. najveći udio u strukturi ukupne neto prodajne površine imaju i dalje supermarketi koji čine nešto više od 49,1% od ukupne neto prodajne površine i ujedno se bilježi trend rasta tog pokazatelja. Slijede samoposluge s udjelom od 21,8 posto.

- TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA -

Zatim slijede hipermarketi s udjelom od 21,6 posto te male prodavaonice s udjelom od 7,5 posto. U odnosu na prethodno istraživanje za 2022. godinu, samoposluge su zamijenile mjesto s hipermarketima kao tip prodajnog mjesta u kojima se bilježi druga najveća neto prodajna površina, piše Poslovni dnevnik.

- PRIMAJTE VIJESTI I PUTEM NAŠIH KANALA -
Ad imageAd image
Ad imageAd image
Oznake:prodavaonicetommytrgovina
- OGLAS -
- OGLAS -

Možda vam se sviđa i ovo...

Promo

MORATE JE ISPROBATI! Četkica kojoj vjeruju tisuće Slovenaca – sada dostupna u Zadru i to besplatno

Zadar

Otkazan ovogodišnji DM Zadar Jump: Organizatori poručuju – vidimo se dogodine

Županija

Andrija Vanjak (44) novi je načelnik Sukošana: “Moj cilj je da Sukošan bude mjesto u kojem ljudi žele ostati, vraćati se i ulagati”

Zadar

“NE DAMO NAŠE!” Suvlasnici optužuju Grad za nezakonito prisvajanje privatnog dvorišta, sud presudio u njihovu korist

Vrijeme

U nedjelju navečer stiže fenska bura! Bit će to prva teško podnošljiva noć ove godine

Zadar

Fizički obračun u Zadru završio kaznenim prijavama za prijetnju i tešku ozljedu

Sport

Zadar uvjerljivo pobijedio Split i poveo 1:0 u finalu FAVBET Premijer lige

Županija

U Zadarskoj županiji nastupila zabrana paljenja vatre na otvorenom, za kršitelje visoke kazne

- OGLAS -
023.hr

Pojedine rubrike ovog portala mogu donositi sadržaje koji nisu primjereni osobama mlađim od 18 godina.
Nakladnik: Quantum media d.o.o. // Impressum // Email: [email protected] // WhatsApp: 091/6666-888
Korisne poveznice: Zahtjev za brisanjem // Uvjeti korištenja // Dojava vijesti // Pravilnik nagradnih natječaja
Oglašavanje: Upoznajte se s mogućnostima oglašavanja na ovoj poveznici, ili nazovite 023/777-900

Družimo se i na ovim mrežama

Sva prava pridržana © 2024. Quantum media d.o.o.
Dobrodošli natrag!

Prijavite se u svoj račun

Username or Email Address
Password

Izgubljena lozinka