U tijeku je zlonamjerna Phising kampanja usmjerena na korisnike Facebook-a, gdje se napadači putem sponzoriranog oglasa predstavljaju kao Addiko.
– Napadači se korištenjem Addiko brend lika Oskara i Addiko korporativnog dizajna obraćaju korisnicima Facebook-a, gdje im se nudi povrat novca ukoliko su bili žrtva prevaranata. Oglas koji se pojavljuje korisnicima Facebook-a moguć je u raznim varijacijama koje uključuju Addiko motive. Unutar oglasa se nalazi poveznica na kojoj napadači traže da se popune osnovni podaci (npr. ime, prezime, e-mail, telefon). Nakon što su podaci popunjeni slijedeći korak je telefonski poziv napadača s mogućom namjerom da im otkrijete vaš broj kartice, podatke za ulaz u internet bankarstvo ili podatke za aktiviranje mobilnog bankarstva, pojašnjavaju iz banke.
– Ne otvarajte poveznicu i ne ostavljajte vaše osobne podatke, jer možete postati žrtva zlonamjernih napadača. Preporučeno je i da se takva vrsta zlonamjernih objava prijavi na Facebook-u kao Prijevara, kako bi bila uklonjena s njihovih stranica. Addiko banka kontinuirano radi na jačanju svijesti o sigurnosti svojih klijenata, podataka i imovine, te Vas molimo da svojim razumijevanjem i suradnjom pomognete u zaštiti Vaše i naše sigurnosti. U slučaju da imate pitanja ili primijetite bilo što sumnjivo, nazovite naš Kontakt centar na broj 0800 14 14 ili nas obavijestite na e-mail [email protected], upozoravaju.